11 Commits

Author SHA1 Message Date
ceb983387a Merge branch 'main' of https://git.ruff.co.il/amai.ig/otomai 2025-02-05 13:24:24 +02:00
efc60b73ad All of the assets are finally here
description in release!
2025-02-05 13:23:35 +02:00
e033fd1488 Update Jenkinsfile 2025-01-25 18:23:20 +02:00
bde4926c5f Update Jenkinsfile 2025-01-25 18:22:29 +02:00
c69e1e7a29 Update Dockerfile 2025-01-25 17:54:13 +02:00
41d47fd6bd Update Jenkinsfile 2025-01-25 17:51:20 +02:00
3c30af0099 Add Jenkinsfile-prod 2025-01-25 17:49:15 +02:00
24b536857b Finished UI translation
check releases for info
2025-01-23 16:44:08 +02:00
682e0d660d Halfway Graphical Point Release
i put all of the details in the new release
2025-01-19 18:47:35 +02:00
5ba5cefd23 akai is done yayyy
and with that all of the main routes are done. next up will be putting all of the actual assets in and also the secret endings. wahoo
2025-01-12 17:37:18 +02:00
5496b76370 final part of shiro's route! akai route is next 2025-01-08 18:40:17 +02:00
194 changed files with 2461 additions and 787 deletions

View File

@@ -1,2 +1,2 @@
FROM httpd:latest
COPY ./game-data/ /usr/local/apache2/htdocs
COPY ./game-data/ /usr/local/apache2/htdocs

12
Jenkinsfile vendored
View File

@@ -57,7 +57,7 @@ pipeline {
}
stage('Clean Old Container') {
steps {
catchError(buildResult: 'SUCCESS',message: 'Container doesn\'t exist on host, skipping...', stageResult: 'ABORTED') {
catchError(buildResult: 'SUCCESS', message: 'Container doesn\'t exist on host, skipping...', stageResult: 'ABORTED') {
sh 'docker stop otomai'
sh 'docker rm otomai'
}
@@ -80,4 +80,14 @@ pipeline {
}
}
}
post {
success {
// Trigger the deploy-prod-job on success of the build
build job: 'otomai-prod', wait: false
}
failure {
// Optionally, you can handle failure scenarios (e.g., notify team, etc.)
echo "Build failed, deployment not triggered."
}
}
}

31
Jenkinsfile-prod Normal file
View File

@@ -0,0 +1,31 @@
pipeline {
agent {
label 'prod' // Runs on a node labeled 'prod'
}
stages {
stage('Clean Old Container') {
steps {
script {
catchError(buildResult: 'SUCCESS', message: 'Container doesn\'t exist on host, skipping...', stageResult: 'ABORTED') {
sh 'docker stop game-pod1'
sh 'docker rm game-pod1'
}
}
}
}
stage('Run new container in Production') {
steps {
script {
// Define registry credentials and image name
def registryCredentialsId = '7e506860-ca64-47bd-92a8-1a591dd12cba'
def imageName = 'git.ruff.co.il/amai.ig/otomai:latest'
// Login to registry and run container in prod environment
docker.withRegistry('https://git.ruff.co.il', registryCredentialsId) {
docker.image(imageName).run('-p 22443:80 --name game-pod1')
}
}
}
}
}
}

View File

@@ -2,9 +2,9 @@
errors listed below, and try again.
File "game/shiro_route.rpy", line 221: expected simple expression
stop music fadeout
^
File "game/sprite_settings.rpy", line 157: group expects a non-empty block.
group sfx:
^
Ren'Py Version: Ren'Py 8.3.2.24090902
Mon Jan 6 22:20:57 2025
Tue Feb 4 11:52:33 2025

BIN
game/ARIAL.TTF Normal file

Binary file not shown.

BIN
game/FreeMono.otf Normal file

Binary file not shown.

BIN
game/FreeSans.ttf Normal file

Binary file not shown.

Binary file not shown.

BIN
game/Monospace.ttf Normal file

Binary file not shown.

BIN
game/NotoSans-Regular.ttf Normal file

Binary file not shown.

BIN
game/NotoSansJP-Regular.ttf Normal file

Binary file not shown.

1359
game/akai_route.rpy Normal file

File diff suppressed because it is too large Load Diff

BIN
game/akai_route.rpyc Normal file

Binary file not shown.

View File

@@ -29,7 +29,7 @@ label aoi_route:
st "בדיוק עבר פה מישהו מחופש לאקאנוסקה, וכל כך התרגשתי שלא שמתי לב לאן אני הולך!"
p "אוי לא? את בסדר?"
p "אוי לא! את בסדר?"
ao angry "אני בסדר, אבל איזו חוצפה! למה מתלהבים כל כך ממר אקאנוסקה ולא ממני!"
@@ -60,7 +60,7 @@ label aoi_route:
hide akai stress
with dissolve
"וברגע שהמעריצים מסתובבים… אקאי מתחיל לרוץ במהירות לכיוון המדרגות. אאוי אפילו לא מספיקה לצעוק עליו."
"וברגע שהמעריצים מסתובבים… אקאי מתחיל לרוץ במהירות לכיוון המדרגות. אאוי אפילו לא הספיקה לצעוק עליו."
show aoi angry with hpunch
@@ -76,7 +76,7 @@ label aoi_route:
p "מי?"
ao angry "הנסיכה נטלישיקו? מחלק 8 של הסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"? "
ao sangry "הנסיכה נטלישיקו? מחלק 8 של הסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"? "
menu:
"מי?" :
@@ -86,7 +86,7 @@ label aoi_route:
"מו?" :
pass
ao smug "מה אתה לא רואה אנימה? זו הסדרה הכי פופולרית כרגע, היא אפילו זכתה בטקס פרסי האנימה האחרון!"
ao smug "מה, אתה לא רואה אנימה? זו הסדרה הכי פופולרית כרגע, היא אפילו זכתה בטקס פרסי האנימה האחרון!"
ao "ועוד במיוחד עשיתי את הגרסה שלה אחרי שינוי הצורה של הירח, אבל לפני הסאגה של ברקיטו!"
@@ -102,10 +102,12 @@ label aoi_route:
ao "אני לא יכולה ללכת לשיפוט קוספליי ככה!"
ao "אם גם הם לא יזהו אותי זה יהיה ממש ממש מביך!"
ao "אם גם הם לא יזהו אותי זה יהיה ממש, ממש מביך!"
p "הממממ אולי יש מקום שאפשר לתקן?"
$ renpy.force_autosave(True,True)
menu:
"אולי יש מקום שמתקנים בו קוספליי?":
jump aoi_route_1_good
@@ -159,14 +161,19 @@ label aoi_route:
am "היוש, קוראים לי עמית, במה אוכל לע–"
am "או מיי גד… אאוי-צ'אן? ✪ ω ✪"
am "או מיי גד… אאוי-צ'אן?
{=emoji}✪ ω ✪"
with hpunch
am "{b}קיההההההה!!! ╰(*°▽°*)╯"
am "{=txtbold}קיההההההה!!!
{=emoji}╰(*°▽°*)╯"
am "א-א-אני המעריצה הכי גדולה שלך בעולם אני לא מאמינה שאת פה, ואת עוד בקוספלייי >W<!"
am "א-א-אני המעריצה הכי גדולה שלך בעולם אני לא מאמינה שאת פה, ואת עוד בקוספלייי
{=emoji}>W<{/=emoji}
!"
am "ר-רגע, מה קרה? הקוספליי נשבר? הוא זה ששבר אותו? (╬▔皿▔)╯"
am "ר-רגע, מה קרה? הקוספליי נשבר? הוא זה ששבר אותו?
{=emoji}😤"
"עמית מצביעה כרגע עלייך."
@@ -197,7 +204,8 @@ label aoi_route:
stop music fadeout 1.5
pause 2.0
am "פיו. הקוספליי יצא ממש טוב, אז יהיה חבל שיורידו לך נקודות על משהו שלא קרה באשמתך. \(@^0^@)/"
am "פיו. הקוספליי יצא ממש טוב, אז יהיה חבל שיורידו לך נקודות על משהו שלא קרה באשמתך.
{=emoji} \(@^0^@)/"
show aoi excited with dissolve
@@ -209,7 +217,8 @@ label aoi_route:
ao smug "תתעלמי ממנו, זה הכנס הראשון שלו, הוא עוד ילמד. בכל אופן, תודה לך!"
am "וואו… אאוי-צ'אן הודתה לי באופן אישי… q(≧▽≦q"
am "וואו… אאוי-צ'אן הודתה לי באופן אישי…
{=emoji} q(≧▽≦q"
ao worry "…אולי כדאי שנלך."
@@ -335,6 +344,8 @@ label aoi_route:
ao "נתקרב לבדוק או שחיים רק פעם אחת?"
$ renpy.force_autosave(True,True)
menu:
"לא יכאב לנו להסתכל.":
jump aoi_route_2_good
@@ -356,7 +367,7 @@ label aoi_route:
scene bg_con_booth_1 with fade
"לאחר עלייה קצרה במדרגות הגדולות, אני פה...!"
"לאחר שיטוט קצר בכנס והיעזרות במפה, הגעתם ליעד:"
"שדרת האמנים של הכנס!"
@@ -364,7 +375,7 @@ label aoi_route:
"בין אם זה יצירות שקשורות לאנימות הכי חמות כרגע, או אפילו יצירות מקוריות!"
"לאחר חיפוש קצר, אני מוצא אמנית שמוכרת מחזיק מפתחות של נטלישיקו, הדמות אליה אאוי עשתה קוספליי."
"לאחר חיפוש קצר, אתה מוצא אמנית שמוכרת מחזיק מפתחות של נטלישיקו, הדמות אליה אאוי עשתה קוספליי."
show aoi with dissolve
@@ -372,7 +383,7 @@ label aoi_route:
p "נראה שיש להם דברים מהסדרה שלך, ועוד הרבה סדרות אחרות!"
p "..האמת, לדוכן שלהם יש רשתות הצגה כל כך גבוהות, שאני לא בטוח אפילו איפה הוא נגמר."
p "...האמת, לדוכן שלהם יש רשתות הצגה כל כך גבוהות, שאני לא בטוח אפילו איפה הוא נגמר."
p "הוא קצת כמו גורד שחקים."
@@ -427,7 +438,7 @@ label aoi_route:
p "...אופס."
show aoi angry with dissolve
show aoi sangry with dissolve
ao "לא נראה לי שמוכרים פה מרצ'."
@@ -439,7 +450,7 @@ label aoi_route:
ao "אז ככה המדע הזה עובד…"
ao angry "אבל אחרי שמסתיימת ההרצאה אנחנו חייבים לרוץ בחזרה לכיוון האולם הראשי."
ao sangry "אבל אחרי שמסתיימת ההרצאה אנחנו חייבים לרוץ בחזרה לכיוון האולם הראשי."
ao "אני לא רוצה לפספס את התדריך אחרי שכבר פספסתי את הדוכנים."
@@ -466,7 +477,7 @@ label aoi_route:
ao "מעולה, הגענו לפני שהתדריך התחיל."
ao "זה יכול היה להיות אסון אם לא הייתי מגיעה לתדריך עצמו."
ao "זה יכל להיות אסון אם לא הייתי מגיעה לתדריך עצמו."
ao "אחרי כל המאמץ שהשקעתי בסקיט, זה היה אסון אם אני–"
@@ -488,11 +499,15 @@ label aoi_route:
ao "אנחנו חייבים להעביר את ההנחיות לצוות הנכון!"
"{color=#ff0000}{b}{size=40}הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש."
"{color=#ff0000}{b}{size=40}אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה."
"{color=#ff0000}{b}{size=40}אל תנסו את זה בבית (או בכנס)."
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש."
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה."
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: אל תנסו את זה בבית (או בכנס)."
p "כדאי שנרוץ, אנחנו צריכים להביא את ההוראות ל..."
$ renpy.force_autosave(True,True)
menu:
"צוות לוגיסטיקה!":
@@ -553,7 +568,8 @@ label aoi_route:
play music bgm_convention
am "קייה! אאוי-צ'אן!!! φ(゜▽゜*)♪"
am "קייה! אאוי-צ'אן!!!
{=emoji}φ(゜▽゜*)♪"
am "…ואתה. איך אפשר לעזור?"
@@ -625,7 +641,7 @@ label aoi_route:
ao "הם אחראים על כל הציוד, אבל אני לא חושבת שהם אחראים על–"
ao angry "טוב, אין לנו זמן!"
ao sangry "טוב, אין לנו זמן!"
ao "בוא נלך לחדר הלוגיסטיקה!"
@@ -647,7 +663,7 @@ label aoi_route:
p "לא חשבתי שיש מקומות שאסור לבאי הכנס להיות בהם."
ao angry "הסגל של הכנס עובד מאוד קשה כדי שהכנס הזה יתקיים!"
ao sangry "הסגל של הכנס עובד מאוד קשה כדי שהכנס הזה יתקיים!"
ao "הם צריכים לעבוד בצורה מקצועית ואחראית, ולכן יש דברים שרק הם יכולים לעשות,"
@@ -737,7 +753,7 @@ label aoi_route:
play sound sfx_crowd_cheer
"כן כן כן!"
"כן, כן, כן!"
# check ending status
@@ -778,7 +794,7 @@ label aoi_route:
"בזמן שהתאורה והמוזיקה מתאימות את עצמן לתנועות שלה, הקוספליי שלה זוהר."
"כל החלקים שלו מוצגיםבצורה מחמיאה, מדויקת וללא כל פגם. כתוספת להכל, מחזיק המפתחות שמתנדנד לו כחלק מהקוספליי תופס את תשומת הלב של השופטים ושל הקהל שיושב מקרוב!"
"כל החלקים שלו מוצגים בצורה מחמיאה, מדויקת וללא כל פגם. כתוספת להכל, מחזיק המפתחות שמתנדנד לו כחלק מהקוספליי תופס את תשומת הלב של השופטים ושל הקהל שיושב מקרוב!"
"לאחר שאאוי עושה כמה פוזות אייקוניות של הנסיכה נטלישיקו בשביל הצלמים והקהל, היא קדה קידה מסורתית לצליל מחיאות כפיים סוערות מהקהל."
@@ -869,7 +885,7 @@ label aoi_route:
play sound sfx_crowd_cheer
scene cg_aoi_good
scene cg_aoi_good with fade
"עשיתם את זה."
@@ -891,11 +907,11 @@ label aoi_route:
scene black with fade
"{b}וכל הכבוד לך, עזרת לאאוי לזכות בתחרות הקוספליי!"
"{=txtbold}וכל הכבוד לך, עזרת לאאוי לזכות בתחרות הקוספליי!"
"{b}אאוי תזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
"{=txtbold}אאוי תזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
"{b}סוף טוב הכל טוב :)"
"{=txtbold}סוף טוב הכל טוב :)"
$ persistent.aoi_ending = True
@@ -1053,13 +1069,14 @@ label aoi_route:
"אאוי מטיחה את המיקרופון לרצפה בחוזקה, ההדהוד של הנפילה מטלטל את האולם. אאוי יורדת מהבמה בזעם ועוזבת את האולם בטריקת דלתיים מרעישה. "
"{b}לתחרות הזו היא לא תחזור. הכבוד שלה נפגע וגם הרגשות שלה."
"{=txtbold}לתחרות הזו היא לא תחזור. הכבוד שלה נפגע וגם הרגשות שלה."
"{b}אאוי תזכור את זה לפעמים הבאות."
"{=txtbold}אאוי תזכור את זה לפעמים הבאות."
"{b}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
"{=txtbold}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
$ persistent.aoi_ending_bad = True
return
return

Binary file not shown.

BIN
game/audio/bgm_amaidol.mp3 Normal file

Binary file not shown.

Binary file not shown.

BIN
game/audio/bgm_song_bad.mp3 Normal file

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

BIN
game/audio/sfx_phone.mp3 Normal file

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

BIN
game/cache/shaders.txt vendored

Binary file not shown.

0
game/config.rpy Normal file
View File

BIN
game/config.rpyc Normal file

Binary file not shown.

75
game/gallery.rpy Normal file
View File

@@ -0,0 +1,75 @@
init python:
# Step 1. Create the gallery object.
g = Gallery()
g.locked_button = "button_gallery_locked"
# Step 2. Add buttons and images to the gallery.
# aoi good ending
g.button("סוף טוב אאוי")
g.condition("persistent.aoi_ending")
g.image("cg_aoi_good")
# aoi bad ending
g.button("סוף רע אאוי")
g.condition("persistent.aoi_ending_bad")
g.image("cg_aoi_bad")
# shiro good ending
g.button("סוף טוב שירו")
g.condition("persistent.shiro_ending")
g.image("cg_shiro_good")
# shiro bad ending
g.button("סוף רע שירו")
g.condition("persistent.shiro_ending_bad")
g.image("cg_shiro_bad")
# akai good ending
g.button("סוף טוב אקאי")
g.condition("persistent.akai_ending")
g.image("cg_akai_good")
# akai bad ending
g.button("סוף רע אקאי")
g.condition("persistent.akai_ending_bad")
g.image("cg_akai_bad")
# The transition used when switching images.
g.transition = dissolve
# Step 3. The gallery screen we use.
screen gallery:
# Ensure this replaces the main menu.
tag menu
# The background.
add "bg_contest_stage_front"
# A grid of buttons.
grid 3 3:
xfill True
yfill True
yoffset 80
# Call make_button to show a particular button.
add g.make_button("סוף טוב אאוי", "button_aoi_good", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1, yzoom=0.1)
add g.make_button("סוף רע אאוי", "button_aoi_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1, yzoom=0.1)
add g.make_button("סוף טוב שירו", "button_shiro_good", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1,yzoom=0.1)
add g.make_button("סוף רע שירו", "button_shiro_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
add g.make_button("סוף טוב אקאי", "button_akai_good", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
add g.make_button("סוף רע אקאי", "button_akai_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
# The screen is responsible for returning to the main menu. It could also
# navigate to other gallery screens.
textbutton "חזור" action Return() xalign 0.5 yalign 0.8

BIN
game/gallery.rpyc Normal file

Binary file not shown.

View File

@@ -27,17 +27,17 @@ define config.check_conflicting_properties = True
## The colors of text in the interface.
## An accent color used throughout the interface to label and highlight text.
define gui.accent_color = '#990000'
define gui.accent_color = '#834a96'
## The color used for a text button when it is neither selected nor hovered.
define gui.idle_color = '#ffffff'
## The small color is used for small text, which needs to be brighter/darker to
## achieve the same effect.
define gui.idle_small_color = '#606060'
define gui.idle_small_color = '#e2e2e2'
## The color that is used for buttons and bars that are hovered.
define gui.hover_color = '#990000'
define gui.hover_color = '#834a96'
## The color used for a text button when it is selected but not focused. A
## button is selected if it is the current screen or preference value.
@@ -48,12 +48,12 @@ define gui.insensitive_color = '#7070707f'
## Colors used for the portions of bars that are not filled in. These are not
## used directly, but are used when re-generating bar image files.
define gui.muted_color = '#c16666'
define gui.hover_muted_color = '#d69999'
define gui.muted_color = '#834a96'
define gui.hover_muted_color = '#9c5fb0'
## The colors used for dialogue and menu choice text.
define gui.text_color = '#ffffff'
define gui.interface_text_color = '#404040'
define gui.interface_text_color = '#858585'
## Fonts and Font Sizes ########################################################
@@ -190,7 +190,7 @@ define gui.confirm_button_text_xalign = 0.5
define gui.page_button_borders = Borders(15, 6, 15, 6)
define gui.quick_button_borders = Borders(15, 6, 15, 0)
define gui.quick_button_borders = Borders(15, 6, 15, 5)
define gui.quick_button_text_size = 21
define gui.quick_button_text_idle_color = gui.idle_small_color
define gui.quick_button_text_selected_color = gui.accent_color
@@ -250,7 +250,7 @@ define gui.file_slot_rows = 2
## The position of the left side of the navigation buttons, relative to the left
## side of the screen.
define gui.navigation_xpos = 200
define gui.navigation_xpos = 1630
## The vertical position of the skip indicator.
define gui.skip_ypos = 15
@@ -350,16 +350,16 @@ define gui.history_spacing = 0
## The position, width, and alignment of the label giving the name of the
## speaking character.
define gui.history_name_xpos = 233
define gui.history_name_xpos = 1100
define gui.history_name_ypos = 0
define gui.history_name_width = 233
define gui.history_name_xalign = 1.0
define gui.history_name_xalign = 0.0
## The position, width, and alignment of the dialogue text.
define gui.history_text_xpos = 255
define gui.history_text_xpos = 1078
define gui.history_text_ypos = 3
define gui.history_text_width = 1110
define gui.history_text_xalign = 0.0
define gui.history_text_xalign = 1.0
## NVL-Mode ####################################################################
@@ -443,8 +443,8 @@ init python:
## Adjust the location of the textbox.
gui.textbox_height = 360
gui.name_xpos = 120
gui.dialogue_xpos = 135
gui.name_xpos = 1815
gui.dialogue_xpos = 1775
gui.dialogue_width = 1650
## Change the size and spacing of various things.
@@ -457,7 +457,7 @@ init python:
gui.pref_button_spacing = 15
gui.history_height = 285
gui.history_text_width = 1035
gui.history_text_width = 800
gui.quick_button_text_size = 30

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 1.7 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 35 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 1.7 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 4.4 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 904 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 916 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 1.0 MiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 916 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 74 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 79 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 63 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 63 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 38 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 79 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 39 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 63 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 13 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 67 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 464 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 462 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 462 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 462 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 804 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 802 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 803 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 802 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 521 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 114 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 520 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 114 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 838 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 111 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 836 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 111 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 124 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 135 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 121 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 125 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 124 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 131 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 127 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 124 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 127 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 122 KiB

BIN
game/images/akai_base.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 77 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 199 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 199 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 202 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 15 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 20 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 10 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 12 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 32 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 12 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 134 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 129 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 134 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 135 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 127 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 132 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 127 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 134 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 131 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 132 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 502 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 506 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 550 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 22 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 20 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 23 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 19 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 15 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 23 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 16 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 1.3 MiB

Some files were not shown because too many files have changed in this diff Show More