Compare commits
11 Commits
c2348fa700
...
0.1.31
| Author | SHA1 | Date | |
|---|---|---|---|
| ceb983387a | |||
| efc60b73ad | |||
| e033fd1488 | |||
| bde4926c5f | |||
| c69e1e7a29 | |||
| 41d47fd6bd | |||
| 3c30af0099 | |||
| 24b536857b | |||
| 682e0d660d | |||
| 5ba5cefd23 | |||
| 5496b76370 |
@@ -1,2 +1,2 @@
|
||||
FROM httpd:latest
|
||||
COPY ./game-data/ /usr/local/apache2/htdocs
|
||||
COPY ./game-data/ /usr/local/apache2/htdocs
|
||||
12
Jenkinsfile
vendored
@@ -57,7 +57,7 @@ pipeline {
|
||||
}
|
||||
stage('Clean Old Container') {
|
||||
steps {
|
||||
catchError(buildResult: 'SUCCESS',message: 'Container doesn\'t exist on host, skipping...', stageResult: 'ABORTED') {
|
||||
catchError(buildResult: 'SUCCESS', message: 'Container doesn\'t exist on host, skipping...', stageResult: 'ABORTED') {
|
||||
sh 'docker stop otomai'
|
||||
sh 'docker rm otomai'
|
||||
}
|
||||
@@ -80,4 +80,14 @@ pipeline {
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
post {
|
||||
success {
|
||||
// Trigger the deploy-prod-job on success of the build
|
||||
build job: 'otomai-prod', wait: false
|
||||
}
|
||||
failure {
|
||||
// Optionally, you can handle failure scenarios (e.g., notify team, etc.)
|
||||
echo "Build failed, deployment not triggered."
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
|
||||
31
Jenkinsfile-prod
Normal file
@@ -0,0 +1,31 @@
|
||||
pipeline {
|
||||
agent {
|
||||
label 'prod' // Runs on a node labeled 'prod'
|
||||
}
|
||||
stages {
|
||||
stage('Clean Old Container') {
|
||||
steps {
|
||||
script {
|
||||
catchError(buildResult: 'SUCCESS', message: 'Container doesn\'t exist on host, skipping...', stageResult: 'ABORTED') {
|
||||
sh 'docker stop game-pod1'
|
||||
sh 'docker rm game-pod1'
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
stage('Run new container in Production') {
|
||||
steps {
|
||||
script {
|
||||
// Define registry credentials and image name
|
||||
def registryCredentialsId = '7e506860-ca64-47bd-92a8-1a591dd12cba'
|
||||
def imageName = 'git.ruff.co.il/amai.ig/otomai:latest'
|
||||
|
||||
// Login to registry and run container in prod environment
|
||||
docker.withRegistry('https://git.ruff.co.il', registryCredentialsId) {
|
||||
docker.image(imageName).run('-p 22443:80 --name game-pod1')
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
}
|
||||
@@ -2,9 +2,9 @@
|
||||
errors listed below, and try again.
|
||||
|
||||
|
||||
File "game/shiro_route.rpy", line 221: expected simple expression
|
||||
stop music fadeout
|
||||
^
|
||||
File "game/sprite_settings.rpy", line 157: group expects a non-empty block.
|
||||
group sfx:
|
||||
^
|
||||
|
||||
Ren'Py Version: Ren'Py 8.3.2.24090902
|
||||
Mon Jan 6 22:20:57 2025
|
||||
Tue Feb 4 11:52:33 2025
|
||||
|
||||
BIN
game/ARIAL.TTF
Normal file
BIN
game/FreeMono.otf
Normal file
BIN
game/FreeSans.ttf
Normal file
BIN
game/MPLUSRounded1c-Regular.ttf
Normal file
BIN
game/Monospace.ttf
Normal file
BIN
game/NotoSans-Regular.ttf
Normal file
BIN
game/NotoSansJP-Regular.ttf
Normal file
1359
game/akai_route.rpy
Normal file
BIN
game/akai_route.rpyc
Normal file
@@ -29,7 +29,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
st "בדיוק עבר פה מישהו מחופש לאקאנוסקה, וכל כך התרגשתי שלא שמתי לב לאן אני הולך!"
|
||||
|
||||
p "אוי לא? את בסדר?"
|
||||
p "אוי לא! את בסדר?"
|
||||
|
||||
ao angry "אני בסדר, אבל איזו חוצפה! למה מתלהבים כל כך ממר אקאנוסקה ולא ממני!"
|
||||
|
||||
@@ -60,7 +60,7 @@ label aoi_route:
|
||||
hide akai stress
|
||||
with dissolve
|
||||
|
||||
"וברגע שהמעריצים מסתובבים… אקאי מתחיל לרוץ במהירות לכיוון המדרגות. אאוי אפילו לא מספיקה לצעוק עליו."
|
||||
"וברגע שהמעריצים מסתובבים… אקאי מתחיל לרוץ במהירות לכיוון המדרגות. אאוי אפילו לא הספיקה לצעוק עליו."
|
||||
|
||||
show aoi angry with hpunch
|
||||
|
||||
@@ -76,7 +76,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
p "מי?"
|
||||
|
||||
ao angry "הנסיכה נטלישיקו? מחלק 8 של הסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"? "
|
||||
ao sangry "הנסיכה נטלישיקו? מחלק 8 של הסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"? "
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"מי?" :
|
||||
@@ -86,7 +86,7 @@ label aoi_route:
|
||||
"מו?" :
|
||||
pass
|
||||
|
||||
ao smug "מה אתה לא רואה אנימה? זו הסדרה הכי פופולרית כרגע, היא אפילו זכתה בטקס פרסי האנימה האחרון!"
|
||||
ao smug "מה, אתה לא רואה אנימה? זו הסדרה הכי פופולרית כרגע, היא אפילו זכתה בטקס פרסי האנימה האחרון!"
|
||||
|
||||
ao "ועוד במיוחד עשיתי את הגרסה שלה אחרי שינוי הצורה של הירח, אבל לפני הסאגה של ברקיטו!"
|
||||
|
||||
@@ -102,10 +102,12 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
ao "אני לא יכולה ללכת לשיפוט קוספליי ככה!"
|
||||
|
||||
ao "אם גם הם לא יזהו אותי זה יהיה ממש ממש מביך!"
|
||||
ao "אם גם הם לא יזהו אותי זה יהיה ממש, ממש מביך!"
|
||||
|
||||
p "הממממ אולי יש מקום שאפשר לתקן?"
|
||||
|
||||
$ renpy.force_autosave(True,True)
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"אולי יש מקום שמתקנים בו קוספליי?":
|
||||
jump aoi_route_1_good
|
||||
@@ -159,14 +161,19 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
am "היוש, קוראים לי עמית, במה אוכל לע–"
|
||||
|
||||
am "או מיי גד… אאוי-צ'אן? ✪ ω ✪"
|
||||
am "או מיי גד… אאוי-צ'אן?
|
||||
{=emoji}✪ ω ✪"
|
||||
with hpunch
|
||||
am "{b}קיההההההה!!! ╰(*°▽°*)╯"
|
||||
am "{=txtbold}קיההההההה!!!
|
||||
{=emoji}╰(*°▽°*)╯"
|
||||
|
||||
|
||||
am "א-א-אני המעריצה הכי גדולה שלך בעולם אני לא מאמינה שאת פה, ואת עוד בקוספלייי >W<!"
|
||||
am "א-א-אני המעריצה הכי גדולה שלך בעולם אני לא מאמינה שאת פה, ואת עוד בקוספלייי
|
||||
{=emoji}>W<{/=emoji}
|
||||
!"
|
||||
|
||||
am "ר-רגע, מה קרה? הקוספליי נשבר? הוא זה ששבר אותו? (╬▔皿▔)╯"
|
||||
am "ר-רגע, מה קרה? הקוספליי נשבר? הוא זה ששבר אותו?
|
||||
{=emoji}😤"
|
||||
|
||||
"עמית מצביעה כרגע עלייך."
|
||||
|
||||
@@ -197,7 +204,8 @@ label aoi_route:
|
||||
stop music fadeout 1.5
|
||||
pause 2.0
|
||||
|
||||
am "פיו. הקוספליי יצא ממש טוב, אז יהיה חבל שיורידו לך נקודות על משהו שלא קרה באשמתך. \(@^0^@)/"
|
||||
am "פיו. הקוספליי יצא ממש טוב, אז יהיה חבל שיורידו לך נקודות על משהו שלא קרה באשמתך.
|
||||
{=emoji} \(@^0^@)/"
|
||||
|
||||
show aoi excited with dissolve
|
||||
|
||||
@@ -209,7 +217,8 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
ao smug "תתעלמי ממנו, זה הכנס הראשון שלו, הוא עוד ילמד. בכל אופן, תודה לך!"
|
||||
|
||||
am "וואו… אאוי-צ'אן הודתה לי באופן אישי… q(≧▽≦q"
|
||||
am "וואו… אאוי-צ'אן הודתה לי באופן אישי…
|
||||
{=emoji} q(≧▽≦q"
|
||||
|
||||
ao worry "…אולי כדאי שנלך."
|
||||
|
||||
@@ -335,6 +344,8 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
ao "נתקרב לבדוק או שחיים רק פעם אחת?"
|
||||
|
||||
$ renpy.force_autosave(True,True)
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"לא יכאב לנו להסתכל.":
|
||||
jump aoi_route_2_good
|
||||
@@ -356,7 +367,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
scene bg_con_booth_1 with fade
|
||||
|
||||
"לאחר עלייה קצרה במדרגות הגדולות, אני פה...!"
|
||||
"לאחר שיטוט קצר בכנס והיעזרות במפה, הגעתם ליעד:"
|
||||
|
||||
"שדרת האמנים של הכנס!"
|
||||
|
||||
@@ -364,7 +375,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
"בין אם זה יצירות שקשורות לאנימות הכי חמות כרגע, או אפילו יצירות מקוריות!"
|
||||
|
||||
"לאחר חיפוש קצר, אני מוצא אמנית שמוכרת מחזיק מפתחות של נטלישיקו, הדמות אליה אאוי עשתה קוספליי."
|
||||
"לאחר חיפוש קצר, אתה מוצא אמנית שמוכרת מחזיק מפתחות של נטלישיקו, הדמות אליה אאוי עשתה קוספליי."
|
||||
|
||||
show aoi with dissolve
|
||||
|
||||
@@ -372,7 +383,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
p "נראה שיש להם דברים מהסדרה שלך, ועוד הרבה סדרות אחרות!"
|
||||
|
||||
p "..האמת, לדוכן שלהם יש רשתות הצגה כל כך גבוהות, שאני לא בטוח אפילו איפה הוא נגמר."
|
||||
p "...האמת, לדוכן שלהם יש רשתות הצגה כל כך גבוהות, שאני לא בטוח אפילו איפה הוא נגמר."
|
||||
|
||||
p "הוא קצת כמו גורד שחקים."
|
||||
|
||||
@@ -427,7 +438,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
p "...אופס."
|
||||
|
||||
show aoi angry with dissolve
|
||||
show aoi sangry with dissolve
|
||||
|
||||
ao "לא נראה לי שמוכרים פה מרצ'."
|
||||
|
||||
@@ -439,7 +450,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
ao "אז ככה המדע הזה עובד…"
|
||||
|
||||
ao angry "אבל אחרי שמסתיימת ההרצאה אנחנו חייבים לרוץ בחזרה לכיוון האולם הראשי."
|
||||
ao sangry "אבל אחרי שמסתיימת ההרצאה אנחנו חייבים לרוץ בחזרה לכיוון האולם הראשי."
|
||||
|
||||
ao "אני לא רוצה לפספס את התדריך אחרי שכבר פספסתי את הדוכנים."
|
||||
|
||||
@@ -466,7 +477,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
ao "מעולה, הגענו לפני שהתדריך התחיל."
|
||||
|
||||
ao "זה יכול היה להיות אסון אם לא הייתי מגיעה לתדריך עצמו."
|
||||
ao "זה יכל להיות אסון אם לא הייתי מגיעה לתדריך עצמו."
|
||||
|
||||
ao "אחרי כל המאמץ שהשקעתי בסקיט, זה היה אסון אם אני–"
|
||||
|
||||
@@ -488,11 +499,15 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
ao "אנחנו חייבים להעביר את ההנחיות לצוות הנכון!"
|
||||
|
||||
"{color=#ff0000}{b}{size=40}הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש."
|
||||
"{color=#ff0000}{b}{size=40}אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה."
|
||||
"{color=#ff0000}{b}{size=40}אל תנסו את זה בבית (או בכנס)."
|
||||
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש."
|
||||
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה."
|
||||
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: אל תנסו את זה בבית (או בכנס)."
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
p "כדאי שנרוץ, אנחנו צריכים להביא את ההוראות ל..."
|
||||
|
||||
$ renpy.force_autosave(True,True)
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"צוות לוגיסטיקה!":
|
||||
@@ -553,7 +568,8 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
play music bgm_convention
|
||||
|
||||
am "קייה! אאוי-צ'אן!!! φ(゜▽゜*)♪"
|
||||
am "קייה! אאוי-צ'אן!!!
|
||||
{=emoji}φ(゜▽゜*)♪"
|
||||
|
||||
am "…ואתה. איך אפשר לעזור?"
|
||||
|
||||
@@ -625,7 +641,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
ao "הם אחראים על כל הציוד, אבל אני לא חושבת שהם אחראים על–"
|
||||
|
||||
ao angry "טוב, אין לנו זמן!"
|
||||
ao sangry "טוב, אין לנו זמן!"
|
||||
|
||||
ao "בוא נלך לחדר הלוגיסטיקה!"
|
||||
|
||||
@@ -647,7 +663,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
p "לא חשבתי שיש מקומות שאסור לבאי הכנס להיות בהם."
|
||||
|
||||
ao angry "הסגל של הכנס עובד מאוד קשה כדי שהכנס הזה יתקיים!"
|
||||
ao sangry "הסגל של הכנס עובד מאוד קשה כדי שהכנס הזה יתקיים!"
|
||||
|
||||
ao "הם צריכים לעבוד בצורה מקצועית ואחראית, ולכן יש דברים שרק הם יכולים לעשות,"
|
||||
|
||||
@@ -737,7 +753,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
play sound sfx_crowd_cheer
|
||||
|
||||
"כן כן כן!"
|
||||
"כן, כן, כן!"
|
||||
|
||||
# check ending status
|
||||
|
||||
@@ -778,7 +794,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
"בזמן שהתאורה והמוזיקה מתאימות את עצמן לתנועות שלה, הקוספליי שלה זוהר."
|
||||
|
||||
"כל החלקים שלו מוצגיםבצורה מחמיאה, מדויקת וללא כל פגם. כתוספת להכל, מחזיק המפתחות שמתנדנד לו כחלק מהקוספליי תופס את תשומת הלב של השופטים ושל הקהל שיושב מקרוב!"
|
||||
"כל החלקים שלו מוצגים בצורה מחמיאה, מדויקת וללא כל פגם. כתוספת להכל, מחזיק המפתחות שמתנדנד לו כחלק מהקוספליי תופס את תשומת הלב של השופטים ושל הקהל שיושב מקרוב!"
|
||||
|
||||
"לאחר שאאוי עושה כמה פוזות אייקוניות של הנסיכה נטלישיקו בשביל הצלמים והקהל, היא קדה קידה מסורתית לצליל מחיאות כפיים סוערות מהקהל."
|
||||
|
||||
@@ -869,7 +885,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
play sound sfx_crowd_cheer
|
||||
|
||||
scene cg_aoi_good
|
||||
scene cg_aoi_good with fade
|
||||
|
||||
"עשיתם את זה."
|
||||
|
||||
@@ -891,11 +907,11 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
scene black with fade
|
||||
|
||||
"{b}וכל הכבוד לך, עזרת לאאוי לזכות בתחרות הקוספליי!"
|
||||
"{=txtbold}וכל הכבוד לך, עזרת לאאוי לזכות בתחרות הקוספליי!"
|
||||
|
||||
"{b}אאוי תזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
|
||||
"{=txtbold}אאוי תזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
|
||||
|
||||
"{b}סוף טוב הכל טוב :)"
|
||||
"{=txtbold}סוף טוב הכל טוב :)"
|
||||
|
||||
$ persistent.aoi_ending = True
|
||||
|
||||
@@ -1053,13 +1069,14 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
"אאוי מטיחה את המיקרופון לרצפה בחוזקה, ההדהוד של הנפילה מטלטל את האולם. אאוי יורדת מהבמה בזעם ועוזבת את האולם בטריקת דלתיים מרעישה. "
|
||||
|
||||
"{b}לתחרות הזו היא לא תחזור. הכבוד שלה נפגע וגם הרגשות שלה."
|
||||
"{=txtbold}לתחרות הזו היא לא תחזור. הכבוד שלה נפגע וגם הרגשות שלה."
|
||||
|
||||
"{b}אאוי תזכור את זה לפעמים הבאות."
|
||||
"{=txtbold}אאוי תזכור את זה לפעמים הבאות."
|
||||
|
||||
"{b}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
|
||||
"{=txtbold}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
|
||||
|
||||
$ persistent.aoi_ending_bad = True
|
||||
|
||||
return
|
||||
|
||||
return
|
||||
|
||||
BIN
game/audio/bgm_amaidol.mp3
Normal file
BIN
game/audio/bgm_good_ending.mp3
Normal file
BIN
game/audio/bgm_song_bad.mp3
Normal file
BIN
game/audio/bgm_song_good.mp3
Normal file
BIN
game/audio/sfx_crowd_murmur.mp3
Normal file
BIN
game/audio/sfx_phone.mp3
Normal file
BIN
game/cache/bytecode-39.rpyb
vendored
BIN
game/cache/py3analysis.rpyb
vendored
BIN
game/cache/screens.rpyb
vendored
BIN
game/cache/shaders.txt
vendored
0
game/config.rpy
Normal file
BIN
game/config.rpyc
Normal file
75
game/gallery.rpy
Normal file
@@ -0,0 +1,75 @@
|
||||
init python:
|
||||
|
||||
# Step 1. Create the gallery object.
|
||||
g = Gallery()
|
||||
g.locked_button = "button_gallery_locked"
|
||||
|
||||
# Step 2. Add buttons and images to the gallery.
|
||||
|
||||
# aoi good ending
|
||||
g.button("סוף טוב אאוי")
|
||||
g.condition("persistent.aoi_ending")
|
||||
g.image("cg_aoi_good")
|
||||
|
||||
# aoi bad ending
|
||||
g.button("סוף רע אאוי")
|
||||
g.condition("persistent.aoi_ending_bad")
|
||||
g.image("cg_aoi_bad")
|
||||
|
||||
|
||||
# shiro good ending
|
||||
g.button("סוף טוב שירו")
|
||||
g.condition("persistent.shiro_ending")
|
||||
g.image("cg_shiro_good")
|
||||
|
||||
|
||||
# shiro bad ending
|
||||
g.button("סוף רע שירו")
|
||||
g.condition("persistent.shiro_ending_bad")
|
||||
g.image("cg_shiro_bad")
|
||||
|
||||
|
||||
# akai good ending
|
||||
g.button("סוף טוב אקאי")
|
||||
g.condition("persistent.akai_ending")
|
||||
g.image("cg_akai_good")
|
||||
|
||||
|
||||
# akai bad ending
|
||||
g.button("סוף רע אקאי")
|
||||
g.condition("persistent.akai_ending_bad")
|
||||
g.image("cg_akai_bad")
|
||||
|
||||
|
||||
# The transition used when switching images.
|
||||
g.transition = dissolve
|
||||
|
||||
# Step 3. The gallery screen we use.
|
||||
screen gallery:
|
||||
|
||||
# Ensure this replaces the main menu.
|
||||
tag menu
|
||||
|
||||
# The background.
|
||||
add "bg_contest_stage_front"
|
||||
|
||||
# A grid of buttons.
|
||||
grid 3 3:
|
||||
|
||||
xfill True
|
||||
yfill True
|
||||
yoffset 80
|
||||
|
||||
# Call make_button to show a particular button.
|
||||
add g.make_button("סוף טוב אאוי", "button_aoi_good", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1, yzoom=0.1)
|
||||
add g.make_button("סוף רע אאוי", "button_aoi_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1, yzoom=0.1)
|
||||
add g.make_button("סוף טוב שירו", "button_shiro_good", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1,yzoom=0.1)
|
||||
|
||||
add g.make_button("סוף רע שירו", "button_shiro_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
|
||||
add g.make_button("סוף טוב אקאי", "button_akai_good", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
|
||||
add g.make_button("סוף רע אקאי", "button_akai_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
|
||||
|
||||
|
||||
# The screen is responsible for returning to the main menu. It could also
|
||||
# navigate to other gallery screens.
|
||||
textbutton "חזור" action Return() xalign 0.5 yalign 0.8
|
||||
BIN
game/gallery.rpyc
Normal file
30
game/gui.rpy
@@ -27,17 +27,17 @@ define config.check_conflicting_properties = True
|
||||
## The colors of text in the interface.
|
||||
|
||||
## An accent color used throughout the interface to label and highlight text.
|
||||
define gui.accent_color = '#990000'
|
||||
define gui.accent_color = '#834a96'
|
||||
|
||||
## The color used for a text button when it is neither selected nor hovered.
|
||||
define gui.idle_color = '#ffffff'
|
||||
|
||||
## The small color is used for small text, which needs to be brighter/darker to
|
||||
## achieve the same effect.
|
||||
define gui.idle_small_color = '#606060'
|
||||
define gui.idle_small_color = '#e2e2e2'
|
||||
|
||||
## The color that is used for buttons and bars that are hovered.
|
||||
define gui.hover_color = '#990000'
|
||||
define gui.hover_color = '#834a96'
|
||||
|
||||
## The color used for a text button when it is selected but not focused. A
|
||||
## button is selected if it is the current screen or preference value.
|
||||
@@ -48,12 +48,12 @@ define gui.insensitive_color = '#7070707f'
|
||||
|
||||
## Colors used for the portions of bars that are not filled in. These are not
|
||||
## used directly, but are used when re-generating bar image files.
|
||||
define gui.muted_color = '#c16666'
|
||||
define gui.hover_muted_color = '#d69999'
|
||||
define gui.muted_color = '#834a96'
|
||||
define gui.hover_muted_color = '#9c5fb0'
|
||||
|
||||
## The colors used for dialogue and menu choice text.
|
||||
define gui.text_color = '#ffffff'
|
||||
define gui.interface_text_color = '#404040'
|
||||
define gui.interface_text_color = '#858585'
|
||||
|
||||
|
||||
## Fonts and Font Sizes ########################################################
|
||||
@@ -190,7 +190,7 @@ define gui.confirm_button_text_xalign = 0.5
|
||||
|
||||
define gui.page_button_borders = Borders(15, 6, 15, 6)
|
||||
|
||||
define gui.quick_button_borders = Borders(15, 6, 15, 0)
|
||||
define gui.quick_button_borders = Borders(15, 6, 15, 5)
|
||||
define gui.quick_button_text_size = 21
|
||||
define gui.quick_button_text_idle_color = gui.idle_small_color
|
||||
define gui.quick_button_text_selected_color = gui.accent_color
|
||||
@@ -250,7 +250,7 @@ define gui.file_slot_rows = 2
|
||||
|
||||
## The position of the left side of the navigation buttons, relative to the left
|
||||
## side of the screen.
|
||||
define gui.navigation_xpos = 200
|
||||
define gui.navigation_xpos = 1630
|
||||
|
||||
## The vertical position of the skip indicator.
|
||||
define gui.skip_ypos = 15
|
||||
@@ -350,16 +350,16 @@ define gui.history_spacing = 0
|
||||
|
||||
## The position, width, and alignment of the label giving the name of the
|
||||
## speaking character.
|
||||
define gui.history_name_xpos = 233
|
||||
define gui.history_name_xpos = 1100
|
||||
define gui.history_name_ypos = 0
|
||||
define gui.history_name_width = 233
|
||||
define gui.history_name_xalign = 1.0
|
||||
define gui.history_name_xalign = 0.0
|
||||
|
||||
## The position, width, and alignment of the dialogue text.
|
||||
define gui.history_text_xpos = 255
|
||||
define gui.history_text_xpos = 1078
|
||||
define gui.history_text_ypos = 3
|
||||
define gui.history_text_width = 1110
|
||||
define gui.history_text_xalign = 0.0
|
||||
define gui.history_text_xalign = 1.0
|
||||
|
||||
|
||||
## NVL-Mode ####################################################################
|
||||
@@ -443,8 +443,8 @@ init python:
|
||||
|
||||
## Adjust the location of the textbox.
|
||||
gui.textbox_height = 360
|
||||
gui.name_xpos = 120
|
||||
gui.dialogue_xpos = 135
|
||||
gui.name_xpos = 1815
|
||||
gui.dialogue_xpos = 1775
|
||||
gui.dialogue_width = 1650
|
||||
|
||||
## Change the size and spacing of various things.
|
||||
@@ -457,7 +457,7 @@ init python:
|
||||
gui.pref_button_spacing = 15
|
||||
|
||||
gui.history_height = 285
|
||||
gui.history_text_width = 1035
|
||||
gui.history_text_width = 800
|
||||
|
||||
gui.quick_button_text_size = 30
|
||||
|
||||
|
||||
BIN
game/gui.rpyc
|
Before Width: | Height: | Size: 1.7 KiB After Width: | Height: | Size: 35 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 1.7 KiB After Width: | Height: | Size: 4.4 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 904 KiB After Width: | Height: | Size: 916 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 1.0 MiB After Width: | Height: | Size: 916 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 74 KiB After Width: | Height: | Size: 79 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 63 KiB After Width: | Height: | Size: 63 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 38 KiB After Width: | Height: | Size: 79 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 39 KiB After Width: | Height: | Size: 63 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 13 KiB After Width: | Height: | Size: 67 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 464 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 462 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 462 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 462 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 804 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 802 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 803 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 802 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 521 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 114 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 520 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 114 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 838 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 111 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 836 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 111 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 124 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 135 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 121 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 125 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 124 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 131 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 127 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 124 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 127 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 122 KiB |
BIN
game/images/akai_base.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 77 KiB |
BIN
game/images/akai_body_gesture_excited.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 199 KiB |
BIN
game/images/akai_body_gesture_none.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 199 KiB |
BIN
game/images/akai_body_gesture_think.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 202 KiB |
BIN
game/images/akai_face_embarrassed.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 15 KiB |
BIN
game/images/akai_face_excited.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 20 KiB |
BIN
game/images/akai_face_eyesclosed.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 10 KiB |
BIN
game/images/akai_face_none.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 12 KiB |
BIN
game/images/akai_face_smile.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 32 KiB |
BIN
game/images/akai_face_worry.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 12 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 134 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 129 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 134 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 135 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 127 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 132 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 127 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 134 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 131 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 132 KiB |
BIN
game/images/aoi_body_angry.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 502 KiB |
BIN
game/images/aoi_body_none.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 506 KiB |
BIN
game/images/aoi_body_smug.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 550 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_angry.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 22 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_embarrased.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 20 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_excited.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 23 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_happy.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 19 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_none.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 15 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_sad.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_sangry.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 23 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_smug.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 16 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_surprised.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_worry.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
BIN
game/images/bg_amaidol_crowd.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 1.3 MiB |