3 Commits

Author SHA1 Message Date
682e0d660d Halfway Graphical Point Release
i put all of the details in the new release
2025-01-19 18:47:35 +02:00
5ba5cefd23 akai is done yayyy
and with that all of the main routes are done. next up will be putting all of the actual assets in and also the secret endings. wahoo
2025-01-12 17:37:18 +02:00
5496b76370 final part of shiro's route! akai route is next 2025-01-08 18:40:17 +02:00
102 changed files with 1866 additions and 654 deletions

View File

@@ -2,9 +2,9 @@
errors listed below, and try again. errors listed below, and try again.
File "game/shiro_route.rpy", line 221: expected simple expression File "game/sprite_settings.rpy", line 17: end of line expected.
stop music fadeout attribute_angry:
^ ^
Ren'Py Version: Ren'Py 8.3.2.24090902 Ren'Py Version: Ren'Py 8.3.2.24090902
Mon Jan 6 22:20:57 2025 Sun Jan 19 00:13:14 2025

Binary file not shown.

1343
game/akai_route.rpy Normal file

File diff suppressed because it is too large Load Diff

BIN
game/akai_route.rpyc Normal file

Binary file not shown.

View File

@@ -29,7 +29,7 @@ label aoi_route:
st "בדיוק עבר פה מישהו מחופש לאקאנוסקה, וכל כך התרגשתי שלא שמתי לב לאן אני הולך!" st "בדיוק עבר פה מישהו מחופש לאקאנוסקה, וכל כך התרגשתי שלא שמתי לב לאן אני הולך!"
p "אוי לא? את בסדר?" p "אוי לא! את בסדר?"
ao angry "אני בסדר, אבל איזו חוצפה! למה מתלהבים כל כך ממר אקאנוסקה ולא ממני!" ao angry "אני בסדר, אבל איזו חוצפה! למה מתלהבים כל כך ממר אקאנוסקה ולא ממני!"
@@ -60,7 +60,7 @@ label aoi_route:
hide akai stress hide akai stress
with dissolve with dissolve
"וברגע שהמעריצים מסתובבים… אקאי מתחיל לרוץ במהירות לכיוון המדרגות. אאוי אפילו לא מספיקה לצעוק עליו." "וברגע שהמעריצים מסתובבים… אקאי מתחיל לרוץ במהירות לכיוון המדרגות. אאוי אפילו לא הספיקה לצעוק עליו."
show aoi angry with hpunch show aoi angry with hpunch
@@ -76,7 +76,7 @@ label aoi_route:
p "מי?" p "מי?"
ao angry "הנסיכה נטלישיקו? מחלק 8 של הסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"? " ao sangry "הנסיכה נטלישיקו? מחלק 8 של הסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"? "
menu: menu:
"מי?" : "מי?" :
@@ -86,7 +86,7 @@ label aoi_route:
"מו?" : "מו?" :
pass pass
ao smug "מה אתה לא רואה אנימה? זו הסדרה הכי פופולרית כרגע, היא אפילו זכתה בטקס פרסי האנימה האחרון!" ao smug "מה, אתה לא רואה אנימה? זו הסדרה הכי פופולרית כרגע, היא אפילו זכתה בטקס פרסי האנימה האחרון!"
ao "ועוד במיוחד עשיתי את הגרסה שלה אחרי שינוי הצורה של הירח, אבל לפני הסאגה של ברקיטו!" ao "ועוד במיוחד עשיתי את הגרסה שלה אחרי שינוי הצורה של הירח, אבל לפני הסאגה של ברקיטו!"
@@ -102,7 +102,7 @@ label aoi_route:
ao "אני לא יכולה ללכת לשיפוט קוספליי ככה!" ao "אני לא יכולה ללכת לשיפוט קוספליי ככה!"
ao "אם גם הם לא יזהו אותי זה יהיה ממש ממש מביך!" ao "אם גם הם לא יזהו אותי זה יהיה ממש, ממש מביך!"
p "הממממ אולי יש מקום שאפשר לתקן?" p "הממממ אולי יש מקום שאפשר לתקן?"
@@ -364,7 +364,7 @@ label aoi_route:
"בין אם זה יצירות שקשורות לאנימות הכי חמות כרגע, או אפילו יצירות מקוריות!" "בין אם זה יצירות שקשורות לאנימות הכי חמות כרגע, או אפילו יצירות מקוריות!"
"לאחר חיפוש קצר, אני מוצא אמנית שמוכרת מחזיק מפתחות של נטלישיקו, הדמות אליה אאוי עשתה קוספליי." "לאחר חיפוש קצר, אתה מוצא אמנית שמוכרת מחזיק מפתחות של נטלישיקו, הדמות אליה אאוי עשתה קוספליי."
show aoi with dissolve show aoi with dissolve
@@ -372,7 +372,7 @@ label aoi_route:
p "נראה שיש להם דברים מהסדרה שלך, ועוד הרבה סדרות אחרות!" p "נראה שיש להם דברים מהסדרה שלך, ועוד הרבה סדרות אחרות!"
p "..האמת, לדוכן שלהם יש רשתות הצגה כל כך גבוהות, שאני לא בטוח אפילו איפה הוא נגמר." p "...האמת, לדוכן שלהם יש רשתות הצגה כל כך גבוהות, שאני לא בטוח אפילו איפה הוא נגמר."
p "הוא קצת כמו גורד שחקים." p "הוא קצת כמו גורד שחקים."
@@ -427,7 +427,7 @@ label aoi_route:
p "...אופס." p "...אופס."
show aoi angry with dissolve show aoi sangry with dissolve
ao "לא נראה לי שמוכרים פה מרצ'." ao "לא נראה לי שמוכרים פה מרצ'."
@@ -439,7 +439,7 @@ label aoi_route:
ao "אז ככה המדע הזה עובד…" ao "אז ככה המדע הזה עובד…"
ao angry "אבל אחרי שמסתיימת ההרצאה אנחנו חייבים לרוץ בחזרה לכיוון האולם הראשי." ao sangry "אבל אחרי שמסתיימת ההרצאה אנחנו חייבים לרוץ בחזרה לכיוון האולם הראשי."
ao "אני לא רוצה לפספס את התדריך אחרי שכבר פספסתי את הדוכנים." ao "אני לא רוצה לפספס את התדריך אחרי שכבר פספסתי את הדוכנים."
@@ -466,7 +466,7 @@ label aoi_route:
ao "מעולה, הגענו לפני שהתדריך התחיל." ao "מעולה, הגענו לפני שהתדריך התחיל."
ao "זה יכול היה להיות אסון אם לא הייתי מגיעה לתדריך עצמו." ao "זה יכל להיות אסון אם לא הייתי מגיעה לתדריך עצמו."
ao "אחרי כל המאמץ שהשקעתי בסקיט, זה היה אסון אם אני–" ao "אחרי כל המאמץ שהשקעתי בסקיט, זה היה אסון אם אני–"
@@ -488,9 +488,9 @@ label aoi_route:
ao "אנחנו חייבים להעביר את ההנחיות לצוות הנכון!" ao "אנחנו חייבים להעביר את ההנחיות לצוות הנכון!"
"{color=#ff0000}{b}{size=40}הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש." "{color=#ff0000}{b}{size=40}הערות עורך: הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש."
"{color=#ff0000}{b}{size=40}אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה." "{color=#ff0000}{b}{size=40}הערות עורך: אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה."
"{color=#ff0000}{b}{size=40}אל תנסו את זה בבית (או בכנס)." "{color=#ff0000}{b}{size=40}הערות עורך: אל תנסו את זה בבית (או בכנס)."
p "כדאי שנרוץ, אנחנו צריכים להביא את ההוראות ל..." p "כדאי שנרוץ, אנחנו צריכים להביא את ההוראות ל..."
@@ -625,7 +625,7 @@ label aoi_route:
ao "הם אחראים על כל הציוד, אבל אני לא חושבת שהם אחראים על–" ao "הם אחראים על כל הציוד, אבל אני לא חושבת שהם אחראים על–"
ao angry "טוב, אין לנו זמן!" ao sangry "טוב, אין לנו זמן!"
ao "בוא נלך לחדר הלוגיסטיקה!" ao "בוא נלך לחדר הלוגיסטיקה!"
@@ -647,7 +647,7 @@ label aoi_route:
p "לא חשבתי שיש מקומות שאסור לבאי הכנס להיות בהם." p "לא חשבתי שיש מקומות שאסור לבאי הכנס להיות בהם."
ao angry "הסגל של הכנס עובד מאוד קשה כדי שהכנס הזה יתקיים!" ao sangry "הסגל של הכנס עובד מאוד קשה כדי שהכנס הזה יתקיים!"
ao "הם צריכים לעבוד בצורה מקצועית ואחראית, ולכן יש דברים שרק הם יכולים לעשות," ao "הם צריכים לעבוד בצורה מקצועית ואחראית, ולכן יש דברים שרק הם יכולים לעשות,"
@@ -737,7 +737,7 @@ label aoi_route:
play sound sfx_crowd_cheer play sound sfx_crowd_cheer
"כן כן כן!" "כן, כן, כן!"
# check ending status # check ending status
@@ -1060,6 +1060,7 @@ label aoi_route:
"{b}בעיקרון הגעת לסוף הרע :(" "{b}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
$ persistent.aoi_ending_bad = True $ persistent.aoi_ending_bad = True
return return
return return

Binary file not shown.

BIN
game/audio/bgm_amaidol.mp3 Normal file

Binary file not shown.

Binary file not shown.

BIN
game/audio/bgm_song_bad.mp3 Normal file

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

BIN
game/audio/sfx_phone.mp3 Normal file

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

View File

@@ -1,11 +1,11 @@
renpy.ftl
renpy.geometry renpy.texture
renpy.alpha renpy.geometry renpy.texture
renpy.matrixcolor renpy.texture
renpy.geometry renpy.matrixcolor renpy.texture renpy.geometry renpy.matrixcolor renpy.texture
renpy.matrixcolor renpy.texture renpy.matrixcolor renpy.texture
renpy.alpha renpy.texture
renpy.geometry renpy.texture
renpy.geometry renpy.solid
renpy.alpha renpy.geometry renpy.texture renpy.alpha renpy.geometry renpy.texture

View File

@@ -34,7 +34,7 @@ define gui.idle_color = '#ffffff'
## The small color is used for small text, which needs to be brighter/darker to ## The small color is used for small text, which needs to be brighter/darker to
## achieve the same effect. ## achieve the same effect.
define gui.idle_small_color = '#606060' define gui.idle_small_color = '#e2e2e2'
## The color that is used for buttons and bars that are hovered. ## The color that is used for buttons and bars that are hovered.
define gui.hover_color = '#990000' define gui.hover_color = '#990000'
@@ -190,7 +190,7 @@ define gui.confirm_button_text_xalign = 0.5
define gui.page_button_borders = Borders(15, 6, 15, 6) define gui.page_button_borders = Borders(15, 6, 15, 6)
define gui.quick_button_borders = Borders(15, 6, 15, 0) define gui.quick_button_borders = Borders(15, 6, 15, 5)
define gui.quick_button_text_size = 21 define gui.quick_button_text_size = 21
define gui.quick_button_text_idle_color = gui.idle_small_color define gui.quick_button_text_idle_color = gui.idle_small_color
define gui.quick_button_text_selected_color = gui.accent_color define gui.quick_button_text_selected_color = gui.accent_color

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 124 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 135 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 121 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 125 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 124 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 131 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 127 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 124 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 127 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 122 KiB

BIN
game/images/akai_base.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 77 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 199 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 199 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 15 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 20 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 10 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 12 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 32 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 12 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 134 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 129 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 134 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 135 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 127 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 132 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 127 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 134 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 131 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 132 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 466 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 476 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 514 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 22 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 20 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 15 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 15 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 23 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 16 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 1.3 MiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 620 KiB

BIN
game/images/bg_con_info.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 1.3 MiB

BIN
game/images/cg_akai_bad.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 321 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 895 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 103 KiB

BIN
game/images/cg_aoi_bad.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 2.3 MiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 126 KiB

BIN
game/images/cg_aoi_good.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 1.2 MiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 471 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 502 KiB

Binary file not shown.

BIN
game/saves/1-4-LT1.save Normal file

Binary file not shown.

BIN
game/saves/1-5-LT1.save Normal file

Binary file not shown.

BIN
game/saves/1-6-LT1.save Normal file

Binary file not shown.

BIN
game/saves/2-1-LT1.save Normal file

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

File diff suppressed because one or more lines are too long

Binary file not shown.

View File

@@ -244,6 +244,8 @@ screen quick_menu():
if quick_menu: if quick_menu:
add Color((0, 0, 0, 103)) xalign 0.5 yalign 1.0 size(850, 40) #add this and adjust the size and color as required
hbox: hbox:
style_prefix "quick" style_prefix "quick"

Binary file not shown.

View File

@@ -1,4 +1,4 @@
# The script of the game goes in this file. # The script of the game goes in this file.
# Change text direction to rtl: # Change text direction to rtl:
init python: init python:
@@ -18,22 +18,48 @@ define p = Character("אתם", color= "#80ff75")
# secondary characters / npcs # secondary characters / npcs
define m = Character("מתנדב", color= "#00704f") define m = Character("מתנדב", color= "#00704f")
define m2 = Character("מתנדבת", color= "#00704f")
define st = Character("אדם זר", color= "#00704f") define st = Character("אדם זר", color= "#00704f")
define am = Character("עמית נדבת", color= "#00704f") define am = Character("עמית נדבת", color= "#00704f")
define vip = Character("ורוניקה איזבלה פרלוב", color= "#00704f",what_font="MPLUSRounded1c-Regular.ttf")
define shp = Character("מוכר", color= "#00704f") define shp = Character("מוכר", color= "#00704f")
define mtt = Character("המנחה", color= "#00704f") define mtt = Character("המנחה", color= "#00704f")
define jdg = Character("שופטת", color= "#00704f") define jdg = Character("שופטת", color= "#00704f")
define emi = Character("אמה ועידו", color= "#00704f") define emi = Character("אמה ועידו", color= "#00704f")
define con = Character("באי הכנס", color= "#00704f") define con = Character("באי הכנס", color= "#00704f")
define cwd = Character("קהל", color= "#00704f")
define hr = Character("מאשה ביינוש", color= "#00704f")
define tl = Character("מתורגמן", color= "#00704f")
define kid1 = Character("ילד בקוספליי של פיראט עם כובע קש", color= "#00704f")
define kid2 = Character("נערה בקוספליי של איידולית עם כוכבים בעיניים", color= "#00704f")
define mom = Character("ילדים ואימם", color= "#00704f")
define mom2 = Character("אמא של הילדים", color= "#00704f")
define stf = Character("חברי סגל", color= "#00704f")
# Player name
default player_name = ""
# True player
define p_true = DynamicCharacter('player_name')
# letter - novel mode # letter - novel mode
define ltr = Character(kind=nvl) define ltr = Character(kind=nvl)
## Variables ## Variables
# heard explanations
default aoi_exp_get = False
default shiro_exp_get = False
default akai_exp_get = False
# Progress on endings # Progress on endings
default ending_progress = 0 default ending_progress = 0
default secret_ending = False default secret_ending = False
# endings gotten # endings gotten
# good # good
@@ -45,6 +71,8 @@ default persistent.aoi_ending_bad = False
default persistent.shiro_ending_bad = False default persistent.shiro_ending_bad = False
default persistent.akai_ending_bad = False default persistent.akai_ending_bad = False
## styles: ## styles:
style excited is text: style excited is text:
@@ -89,7 +117,7 @@ label start:
"היי, כאן צוות הווי ובידור אמא''י!" "היי, כאן צוות הווי ובידור אמא''י!"
"תודה רבה לכם שהחלטתם לשחקן במשחק שלנו ואנחנו מקווים שתהנו ממנו כמו שאנחנו נהננו להכין אותו." "תודה רבה לכם שהחלטתם לשחק במשחק שלנו ואנחנו מקווים שתהנו ממנו כמו שאנחנו נהננו להכין אותו."
"לתשומת ליבכם והבנתכם: דמות השחקן במשחק מיוצגת כדמות בן על מנת להקל על יצירת המשחק." "לתשומת ליבכם והבנתכם: דמות השחקן במשחק מיוצגת כדמות בן על מנת להקל על יצירת המשחק."
@@ -108,7 +136,7 @@ label start:
# get player name input (irrelevant) # get player name input (irrelevant)
python: python:
renpy.input("מי אתה שחקן יקר ומה השם שלך?",length = 32) player_name = renpy.input("מי אתה שחקן יקר ומה השם שלך?",length = 32)
"תודה רבה! לא נשתמש בזה, אבל טוב לדעת שאתה מוכן לשיתוף פעולה!" "תודה רבה! לא נשתמש בזה, אבל טוב לדעת שאתה מוכן לשיתוף פעולה!"
@@ -231,16 +259,16 @@ label start:
show akai at right show akai at right
menu: menu:
"מה הבעיה, אאוי?": "מה הבעיה, אאוי?" if aoi_exp_get == False:
jump aoi_exp jump aoi_exp
"למה אתה עצוב, שירו?": "למה אתה עצוב, שירו?" if shiro_exp_get == False:
jump shiro_exp jump shiro_exp
"מה מלחיץ אותך, אקאי?": "מה מלחיץ אותך, אקאי?" if akai_exp_get == False:
jump akai_exp jump akai_exp
"נראה לי שהבנתי" if ending_progress >= 2: "נראה לי שהבנתי" if aoi_exp_get == True and shiro_exp_get == True and akai_exp_get == True:
jump end_exp jump end_exp
## Aoi Route - explanation ## Aoi Route - explanation
@@ -256,7 +284,7 @@ label start:
ao "ועכשיו אני מפחדת שאעלה לבמה ואפול על הפרצוף. וזה לא יהיה חלק מהסקיט!" ao "ועכשיו אני מפחדת שאעלה לבמה ואפול על הפרצוף. וזה לא יהיה חלק מהסקיט!"
ao angry "ושירו לא יכול לעזור לי עם זה! יש לו קול של ברבור, אבל לתפור? ממש לא!" ao sangry "ושירו לא יכול לעזור לי עם זה! יש לו קול של ברבור, אבל לתפור? ממש לא!"
ao sad "אם רק היה מי שיעזור לי... אני ממש רוצה לנצח!" ao sad "אם רק היה מי שיעזור לי... אני ממש רוצה לנצח!"
@@ -264,7 +292,7 @@ label start:
p "אף פעם לא השתתפתי, אבל יש לך כל כך הרבה כריזמה, את תצליחי אם רק תאמיני בעצמך!" p "אף פעם לא השתתפתי, אבל יש לך כל כך הרבה כריזמה, את תצליחי אם רק תאמיני בעצמך!"
ao surprised "וואי, קצת גיבור שונאן מצידך הנאום הזה." ao surprised "וואי, קצת גיבור שונן מצידך הנאום הזה."
ao happy "אאוי: אבל נשמע טוב! אני סומכת עליך. ביחד נעשה את תחרות הקוספליי הזו בלתי נשכחת!" ao happy "אאוי: אבל נשמע טוב! אני סומכת עליך. ביחד נעשה את תחרות הקוספליי הזו בלתי נשכחת!"
@@ -274,7 +302,7 @@ label start:
"לשבריר שנייה, עולה לך שם. אבל אתה מרגיש שזה לא נכון, אז אתה שותק." "לשבריר שנייה, עולה לך שם. אבל אתה מרגיש שזה לא נכון, אז אתה שותק."
ao angry "נו באמת. זה קוספליי לנסיכה הקסומה שהיא גם בת ים, גם נינג'ה וכנראה גם בת אלמוות! הנסיכה נטלישיקו!" ao sangry "נו באמת. זה קוספליי לנסיכה הקסומה שהיא גם בת ים, גם נינג'ה וכנראה גם בת אלמוות! הנסיכה נטלישיקו!"
"מי?" "מי?"
@@ -286,7 +314,7 @@ label start:
pass pass
ao happy "תודה! אני מקווה שגם השופטים והקהל יאהבו את זה…" ao happy "תודה! אני מקווה שגם השופטים והקהל יאהבו את זה…"
$ ending_progress += 1 $ aoi_exp_get = True
jump intro_choices jump intro_choices
## Shiro Route ## Shiro Route
@@ -329,15 +357,15 @@ label start:
p "אה. אבל גם אני לא יודע לשיר. איך אוכל לעזור?" p "אה. אבל גם אני לא יודע לשיר. איך אוכל לעזור?"
sh stress "אם היה לי עוד זמן להתכונן, אולי הייתי מצליח לשנות את הדואט הזה לסולו מצליח." sh stress "אם היה לי עוד זמן להתכונן, אולי הייתי מצליח לשנות את הדואט הזה לסולו מוצלח."
p "אם ככה, אוכל לעזור לך בשמחה!" p "אם ככה, אוכל לעזור לך בשמחה!"
sh surprised "באמת? וואו זה ממש נחמד מצידך!" sh surprised "באמת? וואו, זה ממש נחמד מצידך!"
sh "כשהרכבת תעצור נוכל ללכת ולהגיע בדיוק בזמן לחזרה! אני רק מקווה שלא נאחר לחזרה הזו…" sh "כשהרכבת תעצור נוכל ללכת ולהגיע בדיוק בזמן לחזרה! אני רק מקווה שלא נאחר לחזרה הזו…"
$ ending_progress += 1 $ shiro_exp_get = True
jump intro_choices jump intro_choices
## Akai Route ## Akai Route
@@ -386,11 +414,11 @@ label start:
"אני רוצה לדבר קודם עם שירו": "אני רוצה לדבר קודם עם שירו":
pass pass
"יש לי פיפי": "אני רוצה לדבר עם האחראי פה":
pass pass
ak happyclosed "אוקיי, אם כן תרצה לעזור, אחכה לך בכניסה לכנס." ak happyclosed "אוקיי, אם כן תרצה לעזור, אחכה לך בכניסה לכנס."
$ ending_progress += 1 $ akai_exp_get = True
jump intro_choices jump intro_choices
@@ -476,16 +504,3 @@ label start:
# Main Branches start here! # # Main Branches start here! #
# Hoo boy let's go # # Hoo boy let's go #
##################################### #####################################
## Akai Route
label akai_route:
return
## True (Good) Ending
label true_ending:
return
## True (Bad) Ending
label true_bad_ending:
return

Binary file not shown.

167
game/secret_route.rpy Normal file
View File

@@ -0,0 +1,167 @@
## True (Good) Ending
label true_ending:
show aoi
show akai at left
show shiro at right
with dissolve
play music bgm_convention
ao happy "היי [player_name], רק רצינו להגיד לך תודה על כל העזרה מקודם."
sh @ happy "כן, [player_name], לא חושב שיכולנו לעשות את זה בלעדיך."
ak happy "עכשיו אנחנו יודעים שאם אנחנו בצרה, תמיד נוכל לסמוך עליך [player_name]!"
p_true "רגע, אתם יודעים איך קוראים לי?"
ao angry "מה? חשבת שלא נזכור את השם שלך?"
sh "עברת את כל הכנס הזה, 3 פעמים או אפילו יותר, ועדיין חזרת כדי לעזור לנו."
ak think "זה מה שנקרא חברות אמת."
sh @ happy "והאמת, הרגשנו קצת לא נעים. טרטרנו אותך המון במהלך הכנס הזה…"
ak excited "חשבנו אולי לפצות אותך באיזה משולש פיצה אחד או שניים."
ao smug "מה שנקרא, פיצה מחברת בין לבבות?"
sh "[player_name], נחכה לך מאחורי הקלעים. בינתיים יש לך זמן להנות קצת מהכנס!"
stop music fadeout 1.0
scene black with fade
"מוכנים?"
menu:
"כן!":
pass
"כן!":
pass
"כן!":
pass
scene cg_true_good_ending with fade
play music bgm_good_ending
ak "[player_name] יש פיצה פטריות, זיתים, תירס, מנגו, פסיפלורה ו"
ao "איווווו, מי אוכל את כל השטויות האלו על פיצה?!"
sh "טוב, פיצה פסיפלורה זה באמת מוגזם."
p_true "לא יותר ממלבי."
sh "[player_name], מה לא בסדר במלבי?"
p_true "כולם אובססיביים לזה לאחרונה ואין לי מושג למה."
ao "אה, זה בגלל הסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"."
ak "הכל מתחיל בזה שהדמות הראשית, אקאנוסקה, אוכל מלבי בצבע אדום מדוכן מלבי מסתורי באמצע הלילה…"
"שירו ממשיך לספר לך את העלילה של האנימה, אאוי ואקאי מידי פעם מוסיפים את דעתם על דמויות כאלו ואחרות."
"ההפסקה הארוכה שלכם ממשיכה וממשיכה, נושאי שיחה עוברים והולכים, אנשים מצטרפים מידי פעם לכמה דקות מנוחה וחוזרים להנות מהכנס."
"כנראה שהפרס האמיתי הוא באמת החברים שרכשת בדרך."
"תודה רבה [player_name]! נקווה שנתראה במשחק הבא!"
return
## True (Bad) Ending
label true_bad_ending:
play music bgm_weird
"די נו, מה אני אסתובב איתם עכשיו"
"אני מרגיש כאילו לא משנה מה אני אעשה זה ייצא נאחס."
"הקוספליי הכי מושקע שעשיתי אי פעם היה כשהתחפשתי לחלון ממנו גיבורי שונן מסתכלים בכיתה,"
"אני נשמע כמו עורב שצריך שיגאלו אותו מייסוריו כשאני שר,"
"ולגבי התנדבות… אני בכלל אפילו לא כזה אוהב פיצה."
"חבל על הזמן שלי ושלהם שנסתובב ביחד. אבל לפחות אני אנפנף אותם בצורה יחסית נחמדה."
p "נראה לי שאני אסתובב לבד…"
p "מסובך לי מידי כל ה…ויז'ואל נובל הזה."
p "צריך לבחור יותר מדי דברים. שיהיה לכם בהצלחה."
show aoi surprised
show akai surprised at left
show shiro surprised at right
with dissolve
"שלושת המאסקוטים עומדים פעורי פה בכניסה לכנס."
"הבחירה שלך תפסה אותם לא מוכנים. מה זאת אומרת \"אסתובב לבד\"?"
"איך יהיה משחק בלי שלושת המאסקוטים? לא חבל על כל האיורים?"
"אבל אותך זה לא מעניין, אתה עוקף אותם מהצד בזמן שהם עדיין קפואים בתדהמה."
hide aoi
hide shiro
hide akai
with dissolve
ao "רגע, חכה!"
ao "למה אתה לא רוצה להסתובב איתנו?"
ao "מה עשינו לך?"
p "אני מרגיש כאילו אם אני אסתובב איתכם זה יעשה לי רק צרות!"
p "אני לא רוצה להסתכן בזה!"
stop music fadeout 1.0
"אתה מתחיל ללכת יותר מהר."
"אין לך כוח להתווכח איתם על זה."
sh "בטוח שזו הבחירה הנכונה, [player_name]?"
p_true "…מה?"
p_ture "איך הוא יודע את השם שלי?"
play music bgm_crisis
ak "כן, [player_name]. נראה לך שתצליח להתחמק מאיתנו?"
"אתה מסתובב באיטיות ובפחד."
scene cg_true_bad_ending
"מולך עומדים שלושת המאסקוטים, אבל יש להם מבט של רצח בעיניים."
"הם מתקרבים לכיוונך"
ao "אל תדאג, [player_name]! אנחנו נדאג שיהיה לך כנס שלא. תשכח. לעולם."
"המאסקוטים של אמא\"י מקיפים אותך בצורה מאיימת."
"אתה מרגיש שהולך לקרות לך משהו נוראי."
"…מכיוון שזה משחק לילדים טובים, לא קורה לך משהו נוראי באמת,"
"אבל איזה מפחיד זה היה אם כן?"
"כנראה שהפרס האמיתי הוא לא הסוף הזה."
"תעשה בחירות יותר טובות בחיים, [player_name]."
return

BIN
game/secret_route.rpyc Normal file

Binary file not shown.

View File

@@ -92,7 +92,7 @@ label shiro_route:
emi " שירו, הכל בסדר, זה רק החימום. אתה עדיין ברשימה. בואו רק נוודא שאנחנו מסונכרנים על השיר." emi " שירו, הכל בסדר, זה רק החימום. אתה עדיין ברשימה. בואו רק נוודא שאנחנו מסונכרנים על השיר."
sh stress "או-אוקיי… השיר שבחרתי הוא \"השונאן שבליבי פועם\" מהסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"." sh stress "או-אוקיי… השיר שבחרתי הוא \"השונן שבליבי פועם\" מהסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"."
jump shiro_route_2 jump shiro_route_2
@@ -172,7 +172,7 @@ label shiro_route:
emi "יופי, אנחנו רואים שאאוי שלחה את כל הקבצים והם כאן, בואו רק נוודא שאנחנו על אותו קו. איזה שיר בחרת?" emi "יופי, אנחנו רואים שאאוי שלחה את כל הקבצים והם כאן, בואו רק נוודא שאנחנו על אותו קו. איזה שיר בחרת?"
sh "השיר שבחרתי הוא \"השונאן שבליבי פועם\", מהסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"." sh "השיר שבחרתי הוא \"השונן שבליבי פועם\", מהסדרה \"הפעם ההיא שהפכתי לסליים, אבל בצפון תל אביב\"."
$ ending_progress += 1 $ ending_progress += 1
@@ -748,8 +748,165 @@ label shiro_route:
jump shiro_route_end jump shiro_route_end
return return
## route endings
label shiro_route_end: label shiro_route_end:
scene bg_amaidol_crowd with fade
"אתה נכנס לאולם הראשי ומוצא את מקומך."
"המקום יחסית קרוב לבמה, יש להרבה מהצופים האחרים בקהל סטיקלייטים צבעוניים כאלו ואחרים לתחרות."
"יש המולה מאחורי הקלעים, אתה מזהה את אמה ועידו בזמן שהם רצים ומדברים עם המתנדבים שלהם, כנראה מתארגנים לרגעי האמת."
scene bg_amaidol_stage with fade
play music bgm_amaidol
emi "שלום וברוכים הבאים לתחרות תחרות האיידול!"
play sound sfx_crowd_cheer
emi "אנחנו גאים בכל המתחרים שלנו ומקווים שתקבלו את ההופעה הטובה ביותר שאי פעם ראיתם!"
emi "ועכשיו למתחרה הראשון שלנו, שמתחרה לראשונה לבדו - שירו!!!"
play sound sfx_crowd_cheer
stop music fadeout 1.0
if ending_progress >= 2:
jump shiro_route_end_good
else:
jump shiro_route_end_bad
# good ending
label shiro_route_end_good:
show shiro with dissolve
"שירו עולה לבמה, מלא בביטחון. הוא נעמד במרכזה וממתין לתחילת המוזיקה."
play music bgm_song_good
"המוזיקה מתחילה ומתנגנת לה, ושירו מצטרף אליה במהרה."
"אפשר לראות מהפנים של שירו שהוא בטוח בעצמו ובשירה שלו, ובצדק."
"שירו ממשיך לשיר במיומנות, וככל שהשיר מתגבר כך גם השירה של שירו מתחזקת."
"אי אפשר להוריד ממנו את העיניים. נראה ששאר האנשים בקהל מסכימים איתך."
stop music fadeout 1.0
"המוזיקה נגמרת וכך גם השיר."
"שירו, שנשאר עכשיו על הבמה פוקח את עיניו ומסתכל על הקהל."
pause 1.0
play sound sfx_crowd_cheer
"אחרי כמה שניות של שתיקה, כנראה מהשוק, הקהל מתפרץ ומריע בקולות רועמים."
play music bgm_amaidol
cwd "וואו! כל הכבוד!"
cwd "זה הביצוע הכי טוב שאי פעם שמעתי!"
cwd "מטורףףףף!!!"
sh happy "תודה, תודה רבה!"
hide shiro with dissolve
"שירו יורד מהבמה והתחרות ממשיכה. גם שאר המתמודדים מוכשרים מאוד, אבל נראה שהקהל כבר נשבה בקסמו של שירו."
emi "וואו, ביצועים מעולים, כל הכבוד לכל המתחרים!"
emi "אבל זוכה יש רק אחד, אנחנו מקווים שאתם מוכנים…!"
play sound sfx_crowd_cheer
emi "והזוכים במקום הראשון הוא… היא… הם... "
emi "שירו!!!"
scene cg_shiro_good with fade
"שירו עולה לבמה כדי לקבל את הפרס שלו. הוא זכה בתחרות, ואתה לא יכול שלא להתרגש מהזכייה הזו."
sh "וואו! תודה, תודה רבה לכולכם! ותודה רבה לך, שעזרת לי והאמנת בי!"
"שירו מסתכל עלייך בעת הכרת התודה."
"{b}וכל הכבוד לך, עזרת לשירו לזכות בתחרות האיידול!"
"{b}שירו יזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
"{b}סוף טוב הכל טוב :)"
$ persistent.shiro_ending = True
return
# bad ending
label shiro_route_end_bad:
show shiro with dissolve
"שירו עולה לבמה. הוא נעמד במרכזה וממתין לתחילת המוזיקה."
play music bgm_song_bad
"המוזיקה מתחילה ושירו פותח את פיו כדי להתחיל לשיר, אבל… אין קול?"
"לא נראה שיש בעיה במיקרופון, אתה מנסה להסתכל בצורה יותר ברורה."
"אוי לא, הוא קפוא על הבמה!"
"זה מהלחץ? הנעליים לא בסדר? אוי לא, אולי זו הבחירה של השיר?"
"לא משנה מה הסיבה, נראה ששירו לא היה מוכן להתחיל, או אם בכלל לשיר."
play sound sfx_gasp
"שירו מוריד את המיקרופון, הכתפיים שלו נופלות ונראה שהוא מוכן לתבוסה."
stop music fadeout 1.0
cwd "מה? מה קרה?"
cwd "מה זה הוא מפחד?"
cwd "בוזזז!!! רד מהבמה אם אתה לא שר!!!"
play sound sfx_crowd_murmur
with hpunch
"אמה ועידו עולים לבמה לבדוק על שירו, אבל הוא רק נותן להם את המיקרופון ויורד מהבמה."
play music bgm_bad_ending
scene cg_shiro_bad with fade
emi "אההה… נראה שיש לנו כאן תקלה קצרה."
emi "רגע, אנחנו שומעים בקשר... התקלה טופלה והתחרות ממשיכה! מצטערים על העיכובים!"
"{b}שירו לא חזר לעלות לבמה, התחרות נגמרה וזמר אחר זכה."
"{b}שירו יזכור את זה לפעמים הבאות."
"{b}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
$ persistent.shiro_ending_bad = True
return
return return
return return

Binary file not shown.

66
game/sprite_settings.rpy Normal file
View File

@@ -0,0 +1,66 @@
## sprite settings: aoi
layeredimage aoi:
always if_not["smug","angry","embarrased","think","sangry"]:
"aoi_body_none"
group body auto if_any["smug","angry","embarrased","think","sangry"]:
attribute embarrased:
"aoi_body_angry"
attribute think:
"aoi_body_angry"
attribute sangry:
"aoi_body_angry"
group face auto:
pos(251,158)
attribute none default
attribute laugh:
"aoi_face_smug"
attribute happy:
"aoi_face_excited"
attribute think:
"aoi_face_worry"
## sprite settings: akai
layeredimage akai:
always:
"akai_base"
always if_not "excited":
"akai_body_gesture_none"
group face:
attribute none default
pos (192,90)
attribute excited:
"akai_face_excited"
attribute happy:
"akai_face_smile"
attribute happyclosed:
"akai_face_smile"
attribute laugh:
"akai_face_smile"
attribute happy_stress:
"akai_face_smile"
attribute focus:
"akai_face_eyesclosed"
attribute surprised:
"akai_face_embarrassed"
attribute stress:
"akai_face_embarrassed"
attribute serious:
"akai_face_worry"
attribute serious_stress:
"akai_face_worry"
attribute angry:
"akai_face_worry"
attribute think:
"akai_face_worry"
group body_gesture auto:
attribute none default
attribute excited

BIN
game/sprite_settings.rpyc Normal file

Binary file not shown.

Binary file not shown.

576
log.txt
View File

@@ -1,591 +1,31 @@
2025-01-07 12:48:21 UTC 2025-01-19 16:43:47 UTC
Windows-10-10.0.19045 Windows-10-10.0.19045
Ren'Py 8.3.2.24090902 Ren'Py 8.3.2.24090902
Early init took 0.12s Early init took 0.10s
Loading error handling took 0.23s Loading error handling took 0.05s
Loading script took 1.90s Loading script took 0.18s
Loading save slot metadata took 0.37s Loading save slot metadata took 0.08s
Loading persistent took 0.00s Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.36s Running init code took 0.07s
Loading analysis data took 0.03s
Analyze and compile ATL took 0.01s
Reloading save slot metadata took 0.34s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.09s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.09s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.44s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.05s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.01s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.02s
Save bytecode. took 0.03s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.07s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Full traceback:
File "game/shiro_route.rpy", line 503, in script
ak think "דברים נשברים בכנס כל הזמן, אני בטוח שיש דרך לתקן גם נעל."
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\ast.py", line 2573, in execute
Say.execute(self)
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\ast.py", line 615, in execute
renpy.exports.say(who, what, *args, **kwargs)
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\exports\sayexports.py", line 132, in say
who(what, *args, **kwargs)
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\character.py", line 1393, in __call__
old_attr_state = self.handle_say_attributes(False, interact)
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\character.py", line 1212, in handle_say_attributes
if self.resolve_say_attributes(predicting, attrs):
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\character.py", line 1168, in resolve_say_attributes
renpy.exports.show(show_image)
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\exports\displayexports.py", line 477, in show
if not base.find_target() and renpy.config.missing_show:
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\display\image.py", line 421, in find_target
self.target = target._duplicate(a)
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\display\displayable.py", line 249, in _duplicate
args.extraneous()
File "E:\renpy-8.3.2-sdk\renpy\display\displayable.py", line 109, in extraneous
raise Exception("Image '{}' does not accept attributes '{}'.".format(
Exception: Image 'akai' does not accept attributes 'think'.
While running game code:
File "game/shiro_route.rpy", line 503, in script
ak think "דברים נשברים בכנס כל הזמן, אני בטוח שיש דרך לתקן גם נעל."
Exception: Image 'akai' does not accept attributes 'think'.
Resetting cache.
Early init took 241.98s
Loading error handling took 0.04s
Loading script took 0.15s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.04s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Dump and make backups took 0.08s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.08s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.32s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.05s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.04s
Analyze screens took 0.00s
Save screen analysis took 0.00s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.00s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.07s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Resetting cache.
Early init took 305.81s
Loading error handling took 0.04s
Loading script took 0.24s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.05s
Loading analysis data took 0.02s Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.05s Reloading save slot metadata took 0.05s
Index archives took 0.00s Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.08s Dump and make backups took 0.08s
Cleaning cache took 0.00s Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.08s Initial gc took 0.05s
DPI scale factor: 1.000000 DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations. nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations. nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.30s Creating interface object took 0.28s
Cleaning stores took 0.00s Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.05s Init translation took 0.05s
Build styles took 0.00s Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.06s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Resetting cache.
Early init took 327.61s
Loading error handling took 0.03s
Loading script took 0.25s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.04s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.08s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.09s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.30s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.06s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.06s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Resetting cache.
Early init took 373.91s
Loading error handling took 0.02s
Loading script took 0.24s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.05s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.08s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.09s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.34s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.05s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.06s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Resetting cache.
Early init took 375.93s
Loading error handling took 0.03s
Loading script took 0.26s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.04s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.09s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.09s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.31s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.05s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.05s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Resetting cache.
Early init took 419.44s
Loading error handling took 0.03s
Loading script took 0.25s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.05s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.09s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.09s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.50s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.06s
Build styles took 0.01s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.10s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.06s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Resetting cache.
Early init took 433.43s
Loading error handling took 0.02s
Loading script took 0.25s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.05s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.08s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.09s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.33s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.05s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.06s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.00s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.03s
Analyze screens took 0.00s
Prepare screens took 0.00s
Running _start took 0.00s
Resetting cache.
Early init took 526.01s
Loading error handling took 0.03s
Loading script took 0.25s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.04s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.08s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.10s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.30s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.05s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.05s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Resetting cache.
Early init took 566.13s
Loading error handling took 0.03s
Loading script took 0.25s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.04s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.07s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.12s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.10s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.30s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.05s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.06s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Resetting cache.
Early init took 583.41s
Loading error handling took 0.02s
Loading script took 0.24s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.05s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.08s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.09s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.30s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.05s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.06s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Resetting cache.
Early init took 592.92s
Loading error handling took 0.03s
Loading script took 0.24s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.04s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Backing up script files to 'C:\\Users\\David\\AppData\\Roaming/RenPy/backups\\otomai':
Dump and make backups took 0.08s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.09s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.30s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.06s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.00s
Analyze screens took 0.02s
Save screen analysis took 0.02s
Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.02s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.06s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.00s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.03s
Analyze screens took 0.00s
Prepare screens took 0.00s
Running _start took 0.00s
Resetting cache.
Early init took 648.94s
Loading error handling took 0.03s
Loading script took 0.17s
Loading save slot metadata took 0.05s
Loading persistent took 0.00s
Running init code took 0.04s
Loading analysis data took 0.02s
Analyze and compile ATL took 0.00s
Reloading save slot metadata took 0.04s
Index archives took 0.00s
Dump and make backups took 0.08s
Cleaning cache took 0.00s
Making clean stores took 0.00s
Initial gc took 0.09s
DPI scale factor: 1.000000
nvdrs: Loaded, about to disable thread optimizations.
nvdrs: Disabled thread optimizations.
Creating interface object took 0.31s
Cleaning stores took 0.00s
Init translation took 0.06s
Build styles took 0.00s
Load screen analysis took 0.04s Load screen analysis took 0.04s
Analyze screens took 0.00s Analyze screens took 0.00s
Save screen analysis took 0.00s Save screen analysis took 0.00s
Prepare screens took 0.09s Prepare screens took 0.09s
Save pyanalysis. took 0.00s Save pyanalysis. took 0.00s
Save bytecode. took 0.00s Save bytecode. took 0.00s
Running _start took 0.00s
Interface start took 0.07s
Initializing gl2 renderer:
primary display bounds: (0, 0, 1920, 1080)
swap interval: 1 frames
Windowed mode.
Vendor: "b'NVIDIA Corporation'"
Renderer: b'NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB/PCIe/SSE2'
Version: b'4.6.0 NVIDIA 566.14'
Display Info: None
Screen sizes: virtual=(1920, 1080) physical=(1739, 978) drawable=(1739, 978)
Maximum texture size: 4096x4096

Some files were not shown because too many files have changed in this diff Show More