Compare commits
2 Commits
e033fd1488
...
ceb983387a
| Author | SHA1 | Date | |
|---|---|---|---|
| ceb983387a | |||
| efc60b73ad |
@@ -2,9 +2,9 @@
|
||||
errors listed below, and try again.
|
||||
|
||||
|
||||
File "game/screens.rpy", line 1184: 'gui' is not a keyword argument or valid child of the screen statement.
|
||||
gui.ARE_YOU_SURE:
|
||||
File "game/sprite_settings.rpy", line 157: group expects a non-empty block.
|
||||
group sfx:
|
||||
^
|
||||
|
||||
Ren'Py Version: Ren'Py 8.3.2.24090902
|
||||
Thu Jan 23 15:49:22 2025
|
||||
Tue Feb 4 11:52:33 2025
|
||||
|
||||
@@ -174,6 +174,8 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
ak stress "אהההה... אני לא בטוח שיש לי זמן לזה..."
|
||||
|
||||
$ renpy.force_autosave(True,True)
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"רגע, לענות לשאלות זה לא הדבר האחראי לעשות?":
|
||||
jump akai_route_1_bad
|
||||
@@ -244,6 +246,8 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
m "יופי, בואי נתחיל לפרוק את הסחורה ולסדר אותם לפי דמות. על המפה הכחולה שימי את אאוי, על הלבנה את שירו ועל האדומה את"
|
||||
|
||||
m "..."
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"מה אתם רציניים?":
|
||||
pass
|
||||
@@ -330,7 +334,7 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
"בחדר נמצאים פחות מתנדבים מקודם, כנראה שרובם כבר הלכו למשמרות שלהם."
|
||||
|
||||
"מאשה באינוש עדיין נמצאת בחדר, מסמנת דברים בקלסר, היא אפילו נראית קצת מודאגת."
|
||||
"מאשה ביינוש עדיין נמצאת בחדר, מסמנת דברים בקלסר, היא אפילו נראית קצת מודאגת."
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"חזרנו לקבל משימה!":
|
||||
@@ -398,13 +402,13 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
play music bgm_convention
|
||||
|
||||
am "קיייה! אקאי-קון?!?!
|
||||
am "קיייה! אקאי סנפאי?!?!
|
||||
{=emoji}✪ ω ✪"
|
||||
with hpunch
|
||||
|
||||
ak happy_stress "בואי לא נגזים, אני לא *כזה* מבוגר-"
|
||||
|
||||
am "אני לא מאמינה, אקאי-קון פה!"
|
||||
am "אני לא מאמינה, אקאי סנפאי פה!"
|
||||
|
||||
am "רגע... לא נכון... אתה פה כדי להתנדב איתי?!?!?"
|
||||
|
||||
@@ -510,6 +514,8 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
p "הכל בסדר אקאי, בלי פאניקה!"
|
||||
|
||||
$ renpy.force_autosave(True,True)
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"אתה יכול לעשות את זה לבד!":
|
||||
jump akai_route_2_good
|
||||
@@ -863,10 +869,12 @@ label akai_route:
|
||||
"אתה רואה את ההודעה של מאשה מתחבאת בין שאר ההתראות של אקאי."
|
||||
|
||||
hr "היי אקאי, הנה הרשימה:
|
||||
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים...-"
|
||||
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים...-"
|
||||
|
||||
"נראה שיש עוד טקסט בהודעה, אבל לא נעים לך להיכנס לשיחות הפרטיות של אקאי. האם תמשיך לקרוא?"
|
||||
|
||||
$ renpy.force_autosave(True,True)
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"זה לא לחטט, זה רק לעזור, נכון?":
|
||||
jump akai_route_3_good
|
||||
@@ -887,7 +895,7 @@ label akai_route:
|
||||
ak "אוקיי חזרתי, אז מה צריך לקנות?"
|
||||
|
||||
p "מאשה ביקשה שתביא
|
||||
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים."
|
||||
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים."
|
||||
|
||||
show akai -happy
|
||||
|
||||
@@ -912,7 +920,7 @@ label akai_route:
|
||||
"הגעתם לקופה ואל הבריסטה."
|
||||
|
||||
ak "היי, תוכלו להביא לי בבקשה
|
||||
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים?"
|
||||
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים?"
|
||||
|
||||
shp "אין בעיה, מים באיזה טעם תרצו? יש לנו בטעם אבטיח, ענבים, תפוחים או הטעם החדש שלנו - מלבי אדום!"
|
||||
|
||||
@@ -986,9 +994,11 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
stop music fadeout 1.0
|
||||
|
||||
scene bg_staff_room with fade
|
||||
|
||||
"ורוניקה איזבלה פרלוב יושבת מולכם, לא לבדה. סביבה יש צוות, כנראה הצוות שלה שהגיע לתרגם ולתמוך בה כאן. הם מדברים בעיקר ביפנית, אבל אתה מזהה כמה מילים ברקע."
|
||||
|
||||
"אתם רואים גם כמה חברי סגל בחדר, ביניהם מאשה באינוש."
|
||||
"אתם רואים גם כמה חברי סגל בחדר, ביניהם מאשה ביינוש."
|
||||
|
||||
show akai with dissolve
|
||||
|
||||
@@ -1012,7 +1022,7 @@ label akai_route:
|
||||
"ראית את ההודעה האחרונה ממאשה במלואה."
|
||||
|
||||
hr "היי אקאי, הנה הרשימה:
|
||||
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים (אבל בטעם ענבים). איש הקשר שלנו מדגיש ממש לא להביא ממתקים עם טעמים שחוזרים על עצמם, אז בבקשה תשים לב."
|
||||
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים (אבל בטעם ענבים). איש הקשר שלנו מדגיש ממש לא להביא ממתקים עם טעמים שחוזרים על עצמם, אז בבקשה תשים לב."
|
||||
|
||||
p "אוקיי. לא רשימה קשה בכלל."
|
||||
|
||||
@@ -1051,7 +1061,7 @@ label akai_route:
|
||||
"הגעתם לקופה ואל הבריסטה"
|
||||
|
||||
ak happy "היי, תוכלו להביא לי בבקשה
|
||||
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעם ענבים?"
|
||||
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעם ענבים?"
|
||||
|
||||
shp "אין בעיה, בבקשה!"
|
||||
|
||||
@@ -1113,7 +1123,7 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
"ורוניקה איזבלה פרלוב יושבת מולכם, לא לבדה. סביבה יש צוות, כנראה הצוות שלה שהגיע לתרגם ולתמוך בה כאן. הם מדברים בעיקר ביפנית, אבל אתה מזהה כמה מילים ברקע. "
|
||||
|
||||
"אתם רואים גם כמה חברי סגל בחדר, ביניהם מאשה באינוש."
|
||||
"אתם רואים גם כמה חברי סגל בחדר, ביניהם מאשה ביינוש."
|
||||
|
||||
show akai with dissolve
|
||||
|
||||
@@ -1181,7 +1191,7 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
"אקאי... קד קידה? ואז מחליט לגרור אותך מחוץ לחדר. כל הכבוד, אקאי!"
|
||||
|
||||
"עזרת לאקאי לנסות לרצות את VIP על הצד הטוב ביותר. נקווה שההחלטות שלך נתנו לאקאי רושם טוב מול ורוניקה, אבל יותר חשוב - מול מאשה באינוש."
|
||||
"עזרת לאקאי לנסות לרצות את VIP על הצד הטוב ביותר. נקווה שההחלטות שלך נתנו לאקאי רושם טוב מול ורוניקה, אבל יותר חשוב - מול מאשה ביינוש."
|
||||
|
||||
stop music fadeout 1.0
|
||||
$ ending_progress += 1
|
||||
@@ -1217,7 +1227,7 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
play sound sfx_phone
|
||||
|
||||
"הפלאפון של אקאי מצלצל ואתה רואה שזו מאשה באינוש. אקאי עונה לה וזיעה קרה מכסה את מצחו."
|
||||
"הפלאפון של אקאי מצלצל ואתה רואה שזו מאשה ביינוש. אקאי עונה לה וזיעה קרה מכסה את מצחו."
|
||||
|
||||
ak serious_stress "כן. אני בא עכשיו."
|
||||
|
||||
@@ -1266,11 +1276,11 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
ak "וואו, אני לא מאמין שסוף סוף הגעתי לזה, תודה רבה לכם, באמת!"
|
||||
|
||||
"{b}הצלחתם לעזור לאקאי להגיע לתפקיד סגל, התפקיד שחלם עליו כל חייו."
|
||||
"{=txtbold}הצלחתם לעזור לאקאי להגיע לתפקיד סגל, התפקיד שחלם עליו כל חייו."
|
||||
|
||||
"{b}אקאי יזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
|
||||
"{=txtbold}אקאי יזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
|
||||
|
||||
"{b}סוף טוב הכל טוב :)"
|
||||
"{=txtbold}סוף טוב הכל טוב :)"
|
||||
|
||||
$ persistent.akai_ending = True
|
||||
|
||||
@@ -1336,11 +1346,11 @@ label akai_route:
|
||||
|
||||
"אין לאקאי הרבה ברירה, הוא כנראה לא יצליח לישון הלילה."
|
||||
|
||||
"{b}אקאי לא התקבל לסגל ועתידו כמתנדב בארגון נתון בסימן שאלה."
|
||||
"{=txtbold}אקאי לא התקבל לסגל ועתידו כמתנדב בארגון נתון בסימן שאלה."
|
||||
|
||||
"{b}לצערו של אקאי, הוא יזכור את זה."
|
||||
"{=txtbold}לצערו של אקאי, הוא יזכור את זה."
|
||||
|
||||
"{b}בעיקרון הגעת לסוף הרע ):"
|
||||
"{=txtbold}בעיקרון הגעת לסוף הרע ):"
|
||||
|
||||
$ persistent.akai_ending_bad = True
|
||||
return
|
||||
|
||||
@@ -106,6 +106,8 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
p "הממממ אולי יש מקום שאפשר לתקן?"
|
||||
|
||||
$ renpy.force_autosave(True,True)
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"אולי יש מקום שמתקנים בו קוספליי?":
|
||||
jump aoi_route_1_good
|
||||
@@ -162,7 +164,7 @@ label aoi_route:
|
||||
am "או מיי גד… אאוי-צ'אן?
|
||||
{=emoji}✪ ω ✪"
|
||||
with hpunch
|
||||
am "{b}קיההההההה!!!
|
||||
am "{=txtbold}קיההההההה!!!
|
||||
{=emoji}╰(*°▽°*)╯"
|
||||
|
||||
|
||||
@@ -342,6 +344,8 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
ao "נתקרב לבדוק או שחיים רק פעם אחת?"
|
||||
|
||||
$ renpy.force_autosave(True,True)
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"לא יכאב לנו להסתכל.":
|
||||
jump aoi_route_2_good
|
||||
@@ -363,7 +367,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
scene bg_con_booth_1 with fade
|
||||
|
||||
"לאחר עלייה קצרה במדרגות הגדולות, אני פה...!"
|
||||
"לאחר שיטוט קצר בכנס והיעזרות במפה, הגעתם ליעד:"
|
||||
|
||||
"שדרת האמנים של הכנס!"
|
||||
|
||||
@@ -495,12 +499,16 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
ao "אנחנו חייבים להעביר את ההנחיות לצוות הנכון!"
|
||||
|
||||
"{color=#ff0000}{b}{size=40}הערות עורך: הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש."
|
||||
"{color=#ff0000}{b}{size=40}הערות עורך: אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה."
|
||||
"{color=#ff0000}{b}{size=40}הערות עורך: אל תנסו את זה בבית (או בכנס)."
|
||||
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש."
|
||||
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה."
|
||||
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: אל תנסו את זה בבית (או בכנס)."
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
p "כדאי שנרוץ, אנחנו צריכים להביא את ההוראות ל..."
|
||||
|
||||
$ renpy.force_autosave(True,True)
|
||||
|
||||
menu:
|
||||
"צוות לוגיסטיקה!":
|
||||
jump aoi_route_3_bad
|
||||
@@ -877,7 +885,7 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
play sound sfx_crowd_cheer
|
||||
|
||||
scene cg_aoi_good
|
||||
scene cg_aoi_good with fade
|
||||
|
||||
"עשיתם את זה."
|
||||
|
||||
@@ -899,11 +907,11 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
scene black with fade
|
||||
|
||||
"{b}וכל הכבוד לך, עזרת לאאוי לזכות בתחרות הקוספליי!"
|
||||
"{=txtbold}וכל הכבוד לך, עזרת לאאוי לזכות בתחרות הקוספליי!"
|
||||
|
||||
"{b}אאוי תזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
|
||||
"{=txtbold}אאוי תזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
|
||||
|
||||
"{b}סוף טוב הכל טוב :)"
|
||||
"{=txtbold}סוף טוב הכל טוב :)"
|
||||
|
||||
$ persistent.aoi_ending = True
|
||||
|
||||
@@ -1061,11 +1069,11 @@ label aoi_route:
|
||||
|
||||
"אאוי מטיחה את המיקרופון לרצפה בחוזקה, ההדהוד של הנפילה מטלטל את האולם. אאוי יורדת מהבמה בזעם ועוזבת את האולם בטריקת דלתיים מרעישה. "
|
||||
|
||||
"{b}לתחרות הזו היא לא תחזור. הכבוד שלה נפגע וגם הרגשות שלה."
|
||||
"{=txtbold}לתחרות הזו היא לא תחזור. הכבוד שלה נפגע וגם הרגשות שלה."
|
||||
|
||||
"{b}אאוי תזכור את זה לפעמים הבאות."
|
||||
"{=txtbold}אאוי תזכור את זה לפעמים הבאות."
|
||||
|
||||
"{b}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
|
||||
"{=txtbold}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
|
||||
|
||||
$ persistent.aoi_ending_bad = True
|
||||
|
||||
|
||||
BIN
game/cache/bytecode-39.rpyb
vendored
BIN
game/cache/py3analysis.rpyb
vendored
BIN
game/cache/screens.rpyb
vendored
BIN
game/cache/shaders.txt
vendored
0
game/config.rpy
Normal file
BIN
game/config.rpyc
Normal file
75
game/gallery.rpy
Normal file
@@ -0,0 +1,75 @@
|
||||
init python:
|
||||
|
||||
# Step 1. Create the gallery object.
|
||||
g = Gallery()
|
||||
g.locked_button = "button_gallery_locked"
|
||||
|
||||
# Step 2. Add buttons and images to the gallery.
|
||||
|
||||
# aoi good ending
|
||||
g.button("סוף טוב אאוי")
|
||||
g.condition("persistent.aoi_ending")
|
||||
g.image("cg_aoi_good")
|
||||
|
||||
# aoi bad ending
|
||||
g.button("סוף רע אאוי")
|
||||
g.condition("persistent.aoi_ending_bad")
|
||||
g.image("cg_aoi_bad")
|
||||
|
||||
|
||||
# shiro good ending
|
||||
g.button("סוף טוב שירו")
|
||||
g.condition("persistent.shiro_ending")
|
||||
g.image("cg_shiro_good")
|
||||
|
||||
|
||||
# shiro bad ending
|
||||
g.button("סוף רע שירו")
|
||||
g.condition("persistent.shiro_ending_bad")
|
||||
g.image("cg_shiro_bad")
|
||||
|
||||
|
||||
# akai good ending
|
||||
g.button("סוף טוב אקאי")
|
||||
g.condition("persistent.akai_ending")
|
||||
g.image("cg_akai_good")
|
||||
|
||||
|
||||
# akai bad ending
|
||||
g.button("סוף רע אקאי")
|
||||
g.condition("persistent.akai_ending_bad")
|
||||
g.image("cg_akai_bad")
|
||||
|
||||
|
||||
# The transition used when switching images.
|
||||
g.transition = dissolve
|
||||
|
||||
# Step 3. The gallery screen we use.
|
||||
screen gallery:
|
||||
|
||||
# Ensure this replaces the main menu.
|
||||
tag menu
|
||||
|
||||
# The background.
|
||||
add "bg_contest_stage_front"
|
||||
|
||||
# A grid of buttons.
|
||||
grid 3 3:
|
||||
|
||||
xfill True
|
||||
yfill True
|
||||
yoffset 80
|
||||
|
||||
# Call make_button to show a particular button.
|
||||
add g.make_button("סוף טוב אאוי", "button_aoi_good", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1, yzoom=0.1)
|
||||
add g.make_button("סוף רע אאוי", "button_aoi_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1, yzoom=0.1)
|
||||
add g.make_button("סוף טוב שירו", "button_shiro_good", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1,yzoom=0.1)
|
||||
|
||||
add g.make_button("סוף רע שירו", "button_shiro_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
|
||||
add g.make_button("סוף טוב אקאי", "button_akai_good", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
|
||||
add g.make_button("סוף רע אקאי", "button_akai_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
|
||||
|
||||
|
||||
# The screen is responsible for returning to the main menu. It could also
|
||||
# navigate to other gallery screens.
|
||||
textbutton "חזור" action Return() xalign 0.5 yalign 0.8
|
||||
BIN
game/gallery.rpyc
Normal file
24
game/gui.rpy
@@ -27,7 +27,7 @@ define config.check_conflicting_properties = True
|
||||
## The colors of text in the interface.
|
||||
|
||||
## An accent color used throughout the interface to label and highlight text.
|
||||
define gui.accent_color = '#990000'
|
||||
define gui.accent_color = '#834a96'
|
||||
|
||||
## The color used for a text button when it is neither selected nor hovered.
|
||||
define gui.idle_color = '#ffffff'
|
||||
@@ -37,7 +37,7 @@ define gui.idle_color = '#ffffff'
|
||||
define gui.idle_small_color = '#e2e2e2'
|
||||
|
||||
## The color that is used for buttons and bars that are hovered.
|
||||
define gui.hover_color = '#990000'
|
||||
define gui.hover_color = '#834a96'
|
||||
|
||||
## The color used for a text button when it is selected but not focused. A
|
||||
## button is selected if it is the current screen or preference value.
|
||||
@@ -48,8 +48,8 @@ define gui.insensitive_color = '#7070707f'
|
||||
|
||||
## Colors used for the portions of bars that are not filled in. These are not
|
||||
## used directly, but are used when re-generating bar image files.
|
||||
define gui.muted_color = '#c16666'
|
||||
define gui.hover_muted_color = '#d69999'
|
||||
define gui.muted_color = '#834a96'
|
||||
define gui.hover_muted_color = '#9c5fb0'
|
||||
|
||||
## The colors used for dialogue and menu choice text.
|
||||
define gui.text_color = '#ffffff'
|
||||
@@ -250,7 +250,7 @@ define gui.file_slot_rows = 2
|
||||
|
||||
## The position of the left side of the navigation buttons, relative to the left
|
||||
## side of the screen.
|
||||
define gui.navigation_xpos = 200
|
||||
define gui.navigation_xpos = 1630
|
||||
|
||||
## The vertical position of the skip indicator.
|
||||
define gui.skip_ypos = 15
|
||||
@@ -350,16 +350,16 @@ define gui.history_spacing = 0
|
||||
|
||||
## The position, width, and alignment of the label giving the name of the
|
||||
## speaking character.
|
||||
define gui.history_name_xpos = 233
|
||||
define gui.history_name_xpos = 1100
|
||||
define gui.history_name_ypos = 0
|
||||
define gui.history_name_width = 233
|
||||
define gui.history_name_xalign = 1.0
|
||||
define gui.history_name_xalign = 0.0
|
||||
|
||||
## The position, width, and alignment of the dialogue text.
|
||||
define gui.history_text_xpos = 255
|
||||
define gui.history_text_xpos = 1078
|
||||
define gui.history_text_ypos = 3
|
||||
define gui.history_text_width = 1110
|
||||
define gui.history_text_xalign = 0.0
|
||||
define gui.history_text_xalign = 1.0
|
||||
|
||||
|
||||
## NVL-Mode ####################################################################
|
||||
@@ -443,8 +443,8 @@ init python:
|
||||
|
||||
## Adjust the location of the textbox.
|
||||
gui.textbox_height = 360
|
||||
gui.name_xpos = 120
|
||||
gui.dialogue_xpos = 135
|
||||
gui.name_xpos = 1815
|
||||
gui.dialogue_xpos = 1775
|
||||
gui.dialogue_width = 1650
|
||||
|
||||
## Change the size and spacing of various things.
|
||||
@@ -457,7 +457,7 @@ init python:
|
||||
gui.pref_button_spacing = 15
|
||||
|
||||
gui.history_height = 285
|
||||
gui.history_text_width = 1035
|
||||
gui.history_text_width = 800
|
||||
|
||||
gui.quick_button_text_size = 30
|
||||
|
||||
|
||||
BIN
game/gui.rpyc
|
Before Width: | Height: | Size: 1.7 KiB After Width: | Height: | Size: 35 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 1.7 KiB After Width: | Height: | Size: 4.4 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 904 KiB After Width: | Height: | Size: 916 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 1.0 MiB After Width: | Height: | Size: 916 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 74 KiB After Width: | Height: | Size: 79 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 63 KiB After Width: | Height: | Size: 63 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 38 KiB After Width: | Height: | Size: 79 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 39 KiB After Width: | Height: | Size: 63 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 13 KiB After Width: | Height: | Size: 67 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 464 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 462 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 462 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 462 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 804 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 802 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 803 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 802 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 521 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 114 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 520 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 114 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 838 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 111 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 836 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 111 B After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
BIN
game/images/akai_body_gesture_think.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 202 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 15 KiB After Width: | Height: | Size: 23 KiB |
BIN
game/images/aoi_face_happy.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 19 KiB |
BIN
game/images/button_akai_bad.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 119 KiB |
BIN
game/images/button_akai_good.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 210 KiB |
BIN
game/images/button_aoi_bad.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 190 KiB |
BIN
game/images/button_aoi_good.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 185 KiB |
BIN
game/images/button_gallery_locked.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 92 KiB |
BIN
game/images/button_shiro_bad.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 139 KiB |
BIN
game/images/button_shiro_good.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 209 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 321 KiB After Width: | Height: | Size: 1.2 MiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 895 KiB After Width: | Height: | Size: 2.3 MiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 2.3 MiB After Width: | Height: | Size: 1.7 MiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 1.2 MiB After Width: | Height: | Size: 1.2 MiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 471 KiB After Width: | Height: | Size: 1.4 MiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 286 KiB After Width: | Height: | Size: 486 KiB |
BIN
game/images/icon_angry.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 6.8 KiB |
BIN
game/images/icon_shock.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 4.6 KiB |
BIN
game/images/icon_sparkle.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 3.3 KiB |
BIN
game/images/icon_sparkle2.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 3.3 KiB |
BIN
game/images/icon_sparkle3.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 3.3 KiB |
BIN
game/images/icon_sweat.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 4.8 KiB |
BIN
game/images/icon_worry.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 4.1 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 118 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 125 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 118 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 123 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 117 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 120 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 121 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 118 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 127 KiB |
|
Before Width: | Height: | Size: 116 KiB |
BIN
game/images/shiro_body_excited.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 300 KiB |
BIN
game/images/shiro_body_none.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 334 KiB |
BIN
game/images/shiro_body_stress.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 317 KiB |
BIN
game/images/shiro_face_angry.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 9.8 KiB |
BIN
game/images/shiro_face_excited.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 28 KiB |
BIN
game/images/shiro_face_happy.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 14 KiB |
BIN
game/images/shiro_face_laugh.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 13 KiB |
BIN
game/images/shiro_face_mortified.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 17 KiB |
BIN
game/images/shiro_face_none.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 11 KiB |
BIN
game/images/shiro_face_stress.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 15 KiB |
BIN
game/images/shiro_face_surprised.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 12 KiB |
BIN
game/images/shiro_face_sus.png
Normal file
|
After Width: | Height: | Size: 11 KiB |
103
game/options.rpy
@@ -4,6 +4,12 @@
|
||||
## them. Lines beginning with a single '#' mark are commented-out code, and you
|
||||
## may want to uncomment them when appropriate.
|
||||
|
||||
## Autosaving
|
||||
|
||||
define config.has_autosave = True
|
||||
define config.autosave_on_choice = False
|
||||
define config.autosave_frequency = None
|
||||
|
||||
|
||||
## Basics ######################################################################
|
||||
|
||||
@@ -30,7 +36,102 @@ define config.version = "1.0"
|
||||
## triple-quotes, and leave a blank line between paragraphs.
|
||||
|
||||
define gui.about = _p("""
|
||||
טקסט פה שמסביר כדי לראות אם זה משנה
|
||||
{=txtbold_menu}מפיקים:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
עדי זילכה
|
||||
|
||||
דוד צור
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}פיתוח:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
דוד צור
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}צוות ארט:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}ארט דיירקטור:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
גיל זילכה
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}איורים פרסומיים:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
גיל זילכה
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}אאוי:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
ספרייט – גיל זילכה
|
||||
|
||||
איורי סופים – איה יוחאי
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}שירו:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
ספרייט – דניאל אביטבול
|
||||
|
||||
איורי סופים – שירי למפרט
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}אקאי:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
ספרייט – נאקורי בן-דור
|
||||
|
||||
איורי סופי – ענן גיבסון
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}גרפיקה:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
עדי זילכה
|
||||
|
||||
דוד צור
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}יעוץ:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
סם דניאל
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}מוזיקה:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
רום מנדל
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}עריכת סאונד:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
עדי זילכה
|
||||
|
||||
דוד צור
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}עריכה לשונית:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
מאריאל אימברג
|
||||
|
||||
גל אילון-אל
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}הטמעה ואתר:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
תום רוף
|
||||
|
||||
מתן קחל
|
||||
|
||||
אנה קורן
|
||||
|
||||
{=txtbold_menu}תמונות רקע:{/=txtbold_menu}
|
||||
|
||||
רועי זינתי
|
||||
|
||||
אנסטסיה שבח
|
||||
|
||||
ניסים מלמד
|
||||
|
||||
גל קיסרר
|
||||
|
||||
פבל דמיטרוצ'נקו
|
||||
|
||||
מיתר פרקש
|
||||
|
||||
איתי לבינסון
|
||||
|
||||
קאי דקל
|
||||
|
||||
אנחל תום דגה
|
||||
|
||||
תודה לכל סגל הכנסים, המתנדבים והמתחרים.
|
||||
תודה מיוחדת לצוותי אמא"ידול, איידולפסט, קוספליי וכח אדם על ההשראה.
|
||||
יחי עמית נדבת.
|
||||
|
||||
""")
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||