2 Commits

Author SHA1 Message Date
ceb983387a Merge branch 'main' of https://git.ruff.co.il/amai.ig/otomai 2025-02-05 13:24:24 +02:00
efc60b73ad All of the assets are finally here
description in release!
2025-02-05 13:23:35 +02:00
123 changed files with 533 additions and 125 deletions

View File

@@ -2,9 +2,9 @@
errors listed below, and try again.
File "game/screens.rpy", line 1184: 'gui' is not a keyword argument or valid child of the screen statement.
gui.ARE_YOU_SURE:
^
File "game/sprite_settings.rpy", line 157: group expects a non-empty block.
group sfx:
^
Ren'Py Version: Ren'Py 8.3.2.24090902
Thu Jan 23 15:49:22 2025
Tue Feb 4 11:52:33 2025

View File

@@ -174,6 +174,8 @@ label akai_route:
ak stress "אהההה... אני לא בטוח שיש לי זמן לזה..."
$ renpy.force_autosave(True,True)
menu:
"רגע, לענות לשאלות זה לא הדבר האחראי לעשות?":
jump akai_route_1_bad
@@ -244,6 +246,8 @@ label akai_route:
m "יופי, בואי נתחיל לפרוק את הסחורה ולסדר אותם לפי דמות. על המפה הכחולה שימי את אאוי, על הלבנה את שירו ועל האדומה את"
m "..."
menu:
"מה אתם רציניים?":
pass
@@ -330,7 +334,7 @@ label akai_route:
"בחדר נמצאים פחות מתנדבים מקודם, כנראה שרובם כבר הלכו למשמרות שלהם."
"מאשה באינוש עדיין נמצאת בחדר, מסמנת דברים בקלסר, היא אפילו נראית קצת מודאגת."
"מאשה ביינוש עדיין נמצאת בחדר, מסמנת דברים בקלסר, היא אפילו נראית קצת מודאגת."
menu:
"חזרנו לקבל משימה!":
@@ -398,13 +402,13 @@ label akai_route:
play music bgm_convention
am "קיייה! אקאי-קון?!?!
am "קיייה! אקאי סנפאי?!?!
{=emoji}✪ ω ✪"
with hpunch
ak happy_stress "בואי לא נגזים, אני לא *כזה* מבוגר-"
am "אני לא מאמינה, אקאי-קון פה!"
am "אני לא מאמינה, אקאי סנפאי פה!"
am "רגע... לא נכון... אתה פה כדי להתנדב איתי?!?!?"
@@ -510,6 +514,8 @@ label akai_route:
p "הכל בסדר אקאי, בלי פאניקה!"
$ renpy.force_autosave(True,True)
menu:
"אתה יכול לעשות את זה לבד!":
jump akai_route_2_good
@@ -863,10 +869,12 @@ label akai_route:
"אתה רואה את ההודעה של מאשה מתחבאת בין שאר ההתראות של אקאי."
hr "היי אקאי, הנה הרשימה:
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים...-"
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים...-"
"נראה שיש עוד טקסט בהודעה, אבל לא נעים לך להיכנס לשיחות הפרטיות של אקאי. האם תמשיך לקרוא?"
$ renpy.force_autosave(True,True)
menu:
"זה לא לחטט, זה רק לעזור, נכון?":
jump akai_route_3_good
@@ -887,7 +895,7 @@ label akai_route:
ak "אוקיי חזרתי, אז מה צריך לקנות?"
p "מאשה ביקשה שתביא
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים."
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים."
show akai -happy
@@ -912,7 +920,7 @@ label akai_route:
"הגעתם לקופה ואל הבריסטה."
ak "היי, תוכלו להביא לי בבקשה
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים?"
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים?"
shp "אין בעיה, מים באיזה טעם תרצו? יש לנו בטעם אבטיח, ענבים, תפוחים או הטעם החדש שלנו - מלבי אדום!"
@@ -986,9 +994,11 @@ label akai_route:
stop music fadeout 1.0
scene bg_staff_room with fade
"ורוניקה איזבלה פרלוב יושבת מולכם, לא לבדה. סביבה יש צוות, כנראה הצוות שלה שהגיע לתרגם ולתמוך בה כאן. הם מדברים בעיקר ביפנית, אבל אתה מזהה כמה מילים ברקע."
"אתם רואים גם כמה חברי סגל בחדר, ביניהם מאשה באינוש."
"אתם רואים גם כמה חברי סגל בחדר, ביניהם מאשה ביינוש."
show akai with dissolve
@@ -1012,7 +1022,7 @@ label akai_route:
"ראית את ההודעה האחרונה ממאשה במלואה."
hr "היי אקאי, הנה הרשימה:
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים (אבל בטעם ענבים). איש הקשר שלנו מדגיש ממש לא להביא ממתקים עם טעמים שחוזרים על עצמם, אז בבקשה תשים לב."
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעמים (אבל בטעם ענבים). איש הקשר שלנו מדגיש ממש לא להביא ממתקים עם טעמים שחוזרים על עצמם, אז בבקשה תשים לב."
p "אוקיי. לא רשימה קשה בכלל."
@@ -1051,7 +1061,7 @@ label akai_route:
"הגעתם לקופה ואל הבריסטה"
ak happy "היי, תוכלו להביא לי בבקשה
{b}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעם ענבים?"
{=txtbold}במבה נוגט, ביסלי פלאפל, מסטיק אבטיח ומים בטעם ענבים?"
shp "אין בעיה, בבקשה!"
@@ -1113,7 +1123,7 @@ label akai_route:
"ורוניקה איזבלה פרלוב יושבת מולכם, לא לבדה. סביבה יש צוות, כנראה הצוות שלה שהגיע לתרגם ולתמוך בה כאן. הם מדברים בעיקר ביפנית, אבל אתה מזהה כמה מילים ברקע. "
"אתם רואים גם כמה חברי סגל בחדר, ביניהם מאשה באינוש."
"אתם רואים גם כמה חברי סגל בחדר, ביניהם מאשה ביינוש."
show akai with dissolve
@@ -1181,7 +1191,7 @@ label akai_route:
"אקאי... קד קידה? ואז מחליט לגרור אותך מחוץ לחדר. כל הכבוד, אקאי!"
"עזרת לאקאי לנסות לרצות את VIP על הצד הטוב ביותר. נקווה שההחלטות שלך נתנו לאקאי רושם טוב מול ורוניקה, אבל יותר חשוב - מול מאשה באינוש."
"עזרת לאקאי לנסות לרצות את VIP על הצד הטוב ביותר. נקווה שההחלטות שלך נתנו לאקאי רושם טוב מול ורוניקה, אבל יותר חשוב - מול מאשה ביינוש."
stop music fadeout 1.0
$ ending_progress += 1
@@ -1217,7 +1227,7 @@ label akai_route:
play sound sfx_phone
"הפלאפון של אקאי מצלצל ואתה רואה שזו מאשה באינוש. אקאי עונה לה וזיעה קרה מכסה את מצחו."
"הפלאפון של אקאי מצלצל ואתה רואה שזו מאשה ביינוש. אקאי עונה לה וזיעה קרה מכסה את מצחו."
ak serious_stress "כן. אני בא עכשיו."
@@ -1266,11 +1276,11 @@ label akai_route:
ak "וואו, אני לא מאמין שסוף סוף הגעתי לזה, תודה רבה לכם, באמת!"
"{b}הצלחתם לעזור לאקאי להגיע לתפקיד סגל, התפקיד שחלם עליו כל חייו."
"{=txtbold}הצלחתם לעזור לאקאי להגיע לתפקיד סגל, התפקיד שחלם עליו כל חייו."
"{b}אקאי יזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
"{=txtbold}אקאי יזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
"{b}סוף טוב הכל טוב :)"
"{=txtbold}סוף טוב הכל טוב :)"
$ persistent.akai_ending = True
@@ -1336,11 +1346,11 @@ label akai_route:
"אין לאקאי הרבה ברירה, הוא כנראה לא יצליח לישון הלילה."
"{b}אקאי לא התקבל לסגל ועתידו כמתנדב בארגון נתון בסימן שאלה."
"{=txtbold}אקאי לא התקבל לסגל ועתידו כמתנדב בארגון נתון בסימן שאלה."
"{b}לצערו של אקאי, הוא יזכור את זה."
"{=txtbold}לצערו של אקאי, הוא יזכור את זה."
"{b}בעיקרון הגעת לסוף הרע ):"
"{=txtbold}בעיקרון הגעת לסוף הרע ):"
$ persistent.akai_ending_bad = True
return

Binary file not shown.

View File

@@ -106,6 +106,8 @@ label aoi_route:
p "הממממ אולי יש מקום שאפשר לתקן?"
$ renpy.force_autosave(True,True)
menu:
"אולי יש מקום שמתקנים בו קוספליי?":
jump aoi_route_1_good
@@ -162,7 +164,7 @@ label aoi_route:
am "או מיי גד… אאוי-צ'אן?
{=emoji}✪ ω ✪"
with hpunch
am "{b}קיההההההה!!!
am "{=txtbold}קיההההההה!!!
{=emoji}╰(*°▽°*)╯"
@@ -342,6 +344,8 @@ label aoi_route:
ao "נתקרב לבדוק או שחיים רק פעם אחת?"
$ renpy.force_autosave(True,True)
menu:
"לא יכאב לנו להסתכל.":
jump aoi_route_2_good
@@ -363,7 +367,7 @@ label aoi_route:
scene bg_con_booth_1 with fade
"לאחר עלייה קצרה במדרגות הגדולות, אני פה...!"
"לאחר שיטוט קצר בכנס והיעזרות במפה, הגעתם ליעד:"
"שדרת האמנים של הכנס!"
@@ -495,12 +499,16 @@ label aoi_route:
ao "אנחנו חייבים להעביר את ההנחיות לצוות הנכון!"
"{color=#ff0000}{b}{size=40}הערות עורך: הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש."
"{color=#ff0000}{b}{size=40}הערות עורך: אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה."
"{color=#ff0000}{b}{size=40}הערות עורך: אל תנסו את זה בבית (או בכנס)."
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: הוראות הבמה נמסרות לצוות הקוספליי שבועות מראש."
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: אאוי פשוט מנצלת את המעמד שלה כדי להעביר את הוראות הבמה לצוות בהתראה קצרה."
"{color=#ff0000}{=txtbold}{size=40}הערות עורך: אל תנסו את זה בבית (או בכנס)."
p "כדאי שנרוץ, אנחנו צריכים להביא את ההוראות ל..."
$ renpy.force_autosave(True,True)
menu:
"צוות לוגיסטיקה!":
jump aoi_route_3_bad
@@ -877,7 +885,7 @@ label aoi_route:
play sound sfx_crowd_cheer
scene cg_aoi_good
scene cg_aoi_good with fade
"עשיתם את זה."
@@ -899,11 +907,11 @@ label aoi_route:
scene black with fade
"{b}וכל הכבוד לך, עזרת לאאוי לזכות בתחרות הקוספליי!"
"{=txtbold}וכל הכבוד לך, עזרת לאאוי לזכות בתחרות הקוספליי!"
"{b}אאוי תזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
"{=txtbold}אאוי תזכור את זה, ואנחנו מקווים שגם אתם!"
"{b}סוף טוב הכל טוב :)"
"{=txtbold}סוף טוב הכל טוב :)"
$ persistent.aoi_ending = True
@@ -1061,11 +1069,11 @@ label aoi_route:
"אאוי מטיחה את המיקרופון לרצפה בחוזקה, ההדהוד של הנפילה מטלטל את האולם. אאוי יורדת מהבמה בזעם ועוזבת את האולם בטריקת דלתיים מרעישה. "
"{b}לתחרות הזו היא לא תחזור. הכבוד שלה נפגע וגם הרגשות שלה."
"{=txtbold}לתחרות הזו היא לא תחזור. הכבוד שלה נפגע וגם הרגשות שלה."
"{b}אאוי תזכור את זה לפעמים הבאות."
"{=txtbold}אאוי תזכור את זה לפעמים הבאות."
"{b}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
"{=txtbold}בעיקרון הגעת לסוף הרע :("
$ persistent.aoi_ending_bad = True

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

BIN
game/cache/shaders.txt vendored

Binary file not shown.

0
game/config.rpy Normal file
View File

BIN
game/config.rpyc Normal file

Binary file not shown.

75
game/gallery.rpy Normal file
View File

@@ -0,0 +1,75 @@
init python:
# Step 1. Create the gallery object.
g = Gallery()
g.locked_button = "button_gallery_locked"
# Step 2. Add buttons and images to the gallery.
# aoi good ending
g.button("סוף טוב אאוי")
g.condition("persistent.aoi_ending")
g.image("cg_aoi_good")
# aoi bad ending
g.button("סוף רע אאוי")
g.condition("persistent.aoi_ending_bad")
g.image("cg_aoi_bad")
# shiro good ending
g.button("סוף טוב שירו")
g.condition("persistent.shiro_ending")
g.image("cg_shiro_good")
# shiro bad ending
g.button("סוף רע שירו")
g.condition("persistent.shiro_ending_bad")
g.image("cg_shiro_bad")
# akai good ending
g.button("סוף טוב אקאי")
g.condition("persistent.akai_ending")
g.image("cg_akai_good")
# akai bad ending
g.button("סוף רע אקאי")
g.condition("persistent.akai_ending_bad")
g.image("cg_akai_bad")
# The transition used when switching images.
g.transition = dissolve
# Step 3. The gallery screen we use.
screen gallery:
# Ensure this replaces the main menu.
tag menu
# The background.
add "bg_contest_stage_front"
# A grid of buttons.
grid 3 3:
xfill True
yfill True
yoffset 80
# Call make_button to show a particular button.
add g.make_button("סוף טוב אאוי", "button_aoi_good", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1, yzoom=0.1)
add g.make_button("סוף רע אאוי", "button_aoi_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1, yzoom=0.1)
add g.make_button("סוף טוב שירו", "button_shiro_good", xalign=0.5, yalign=0.5, xzoom=0.1,yzoom=0.1)
add g.make_button("סוף רע שירו", "button_shiro_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
add g.make_button("סוף טוב אקאי", "button_akai_good", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
add g.make_button("סוף רע אקאי", "button_akai_bad", xalign=0.5, yalign=0.5, zoom=0.1)
# The screen is responsible for returning to the main menu. It could also
# navigate to other gallery screens.
textbutton "חזור" action Return() xalign 0.5 yalign 0.8

BIN
game/gallery.rpyc Normal file

Binary file not shown.

View File

@@ -27,7 +27,7 @@ define config.check_conflicting_properties = True
## The colors of text in the interface.
## An accent color used throughout the interface to label and highlight text.
define gui.accent_color = '#990000'
define gui.accent_color = '#834a96'
## The color used for a text button when it is neither selected nor hovered.
define gui.idle_color = '#ffffff'
@@ -37,7 +37,7 @@ define gui.idle_color = '#ffffff'
define gui.idle_small_color = '#e2e2e2'
## The color that is used for buttons and bars that are hovered.
define gui.hover_color = '#990000'
define gui.hover_color = '#834a96'
## The color used for a text button when it is selected but not focused. A
## button is selected if it is the current screen or preference value.
@@ -48,8 +48,8 @@ define gui.insensitive_color = '#7070707f'
## Colors used for the portions of bars that are not filled in. These are not
## used directly, but are used when re-generating bar image files.
define gui.muted_color = '#c16666'
define gui.hover_muted_color = '#d69999'
define gui.muted_color = '#834a96'
define gui.hover_muted_color = '#9c5fb0'
## The colors used for dialogue and menu choice text.
define gui.text_color = '#ffffff'
@@ -250,7 +250,7 @@ define gui.file_slot_rows = 2
## The position of the left side of the navigation buttons, relative to the left
## side of the screen.
define gui.navigation_xpos = 200
define gui.navigation_xpos = 1630
## The vertical position of the skip indicator.
define gui.skip_ypos = 15
@@ -350,16 +350,16 @@ define gui.history_spacing = 0
## The position, width, and alignment of the label giving the name of the
## speaking character.
define gui.history_name_xpos = 233
define gui.history_name_xpos = 1100
define gui.history_name_ypos = 0
define gui.history_name_width = 233
define gui.history_name_xalign = 1.0
define gui.history_name_xalign = 0.0
## The position, width, and alignment of the dialogue text.
define gui.history_text_xpos = 255
define gui.history_text_xpos = 1078
define gui.history_text_ypos = 3
define gui.history_text_width = 1110
define gui.history_text_xalign = 0.0
define gui.history_text_xalign = 1.0
## NVL-Mode ####################################################################
@@ -443,8 +443,8 @@ init python:
## Adjust the location of the textbox.
gui.textbox_height = 360
gui.name_xpos = 120
gui.dialogue_xpos = 135
gui.name_xpos = 1815
gui.dialogue_xpos = 1775
gui.dialogue_width = 1650
## Change the size and spacing of various things.
@@ -457,7 +457,7 @@ init python:
gui.pref_button_spacing = 15
gui.history_height = 285
gui.history_text_width = 1035
gui.history_text_width = 800
gui.quick_button_text_size = 30

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 1.7 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 35 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 1.7 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 4.4 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 904 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 916 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 1.0 MiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 916 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 74 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 79 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 63 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 63 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 38 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 79 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 39 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 63 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 13 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 67 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 464 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 462 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 462 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 462 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 804 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 802 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 803 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 802 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 521 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 114 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 520 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 114 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 838 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 111 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 836 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 111 B

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 202 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 15 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 23 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 19 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 119 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 210 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 190 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 185 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 92 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 139 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 209 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 321 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 1.2 MiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 895 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 2.3 MiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 2.3 MiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 1.7 MiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 1.2 MiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 1.2 MiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 471 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 1.4 MiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 286 KiB

After

Width:  |  Height:  |  Size: 486 KiB

BIN
game/images/icon_angry.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 6.8 KiB

BIN
game/images/icon_shock.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 4.6 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 3.3 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 3.3 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 3.3 KiB

BIN
game/images/icon_sweat.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 4.8 KiB

BIN
game/images/icon_worry.png Normal file

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 4.1 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 118 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 125 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 118 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 123 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 117 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 120 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 121 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 118 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 127 KiB

Binary file not shown.

Before

Width:  |  Height:  |  Size: 116 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 300 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 334 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 317 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 9.8 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 28 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 14 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 13 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 17 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 11 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 15 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 12 KiB

Binary file not shown.

After

Width:  |  Height:  |  Size: 11 KiB

View File

@@ -4,6 +4,12 @@
## them. Lines beginning with a single '#' mark are commented-out code, and you
## may want to uncomment them when appropriate.
## Autosaving
define config.has_autosave = True
define config.autosave_on_choice = False
define config.autosave_frequency = None
## Basics ######################################################################
@@ -30,7 +36,102 @@ define config.version = "1.0"
## triple-quotes, and leave a blank line between paragraphs.
define gui.about = _p("""
טקסט פה שמסביר כדי לראות אם זה משנה
{=txtbold_menu}מפיקים:{/=txtbold_menu}
עדי זילכה
דוד צור
{=txtbold_menu}פיתוח:{/=txtbold_menu}
דוד צור
{=txtbold_menu}צוות ארט:{/=txtbold_menu}
{=txtbold_menu}ארט דיירקטור:{/=txtbold_menu}
גיל זילכה
{=txtbold_menu}איורים פרסומיים:{/=txtbold_menu}
גיל זילכה
{=txtbold_menu}אאוי:{/=txtbold_menu}
ספרייט גיל זילכה
איורי סופים איה יוחאי
{=txtbold_menu}שירו:{/=txtbold_menu}
ספרייט דניאל אביטבול
איורי סופים שירי למפרט
{=txtbold_menu}אקאי:{/=txtbold_menu}
ספרייט נאקורי בן-דור
איורי סופי ענן גיבסון
{=txtbold_menu}גרפיקה:{/=txtbold_menu}
עדי זילכה
דוד צור
{=txtbold_menu}יעוץ:{/=txtbold_menu}
סם דניאל
{=txtbold_menu}מוזיקה:{/=txtbold_menu}
רום מנדל
{=txtbold_menu}עריכת סאונד:{/=txtbold_menu}
עדי זילכה
דוד צור
{=txtbold_menu}עריכה לשונית:{/=txtbold_menu}
מאריאל אימברג
גל אילון-אל
{=txtbold_menu}הטמעה ואתר:{/=txtbold_menu}
תום רוף
מתן קחל
אנה קורן
{=txtbold_menu}תמונות רקע:{/=txtbold_menu}
רועי זינתי
אנסטסיה שבח
ניסים מלמד
גל קיסרר
פבל דמיטרוצ'נקו
מיתר פרקש
איתי לבינסון
קאי דקל
אנחל תום דגה
תודה לכל סגל הכנסים, המתנדבים והמתחרים.
תודה מיוחדת לצוותי אמא"ידול, איידולפסט, קוספליי וכח אדם על ההשראה.
יחי עמית נדבת.
""")

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

Binary file not shown.

File diff suppressed because one or more lines are too long

Binary file not shown.

Some files were not shown because too many files have changed in this diff Show More